نسل دفاع مقدس، الگوئی مناسب جهت رشد و توسعه کشور است

اردیبهشت ۱۴۰۳

دبیر جشنواره و نمایشگاه ملی نسل دفاع مقدس کشور با بیان اینکه نسل دفاع مقدس، الگوئی مناسب جهت رشد و توسعه کشور است ، گفت : جامعه و در نهایت ملتی در آینده موفق و سربلند خواهد بود که بتواند در تاریخ خود الگویی مناسب جهت رشد و توسعه خود یافته و آنرا سرمشق آیندگان خود قرار دهد.

به گزارش سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اولین جشنواره و نمایشگاه ملی نسل دفاع مقدس کشور، مهندس محمدرضا انبیائی افزود : نسل مؤثر و کارآمد دفاع مقدس ، ثروتی ارزشمند و موجود است که باید از طریق به نمایش درآوردن دستاوردهای این نسل منحصر به فرد به نسل های بعدی ، سبب انتقال مفاهیم ارزشمند حرکت جهادی برای ساخت، آبادی و آبادانی ایران عزیز اسلامی، شد.

وی به برگزاری جشنواره و نمایشگاه ملی نسل دفاع مقدس کشور اشاره کرد و گفت: در جشنواره و نمایشگاه ملی نسل دفاع مقدس تلاش خواهد شد تا با گستردن فضای تبادل اندیشه بین نسل دفاع مقدس و نسل امروز فرزندان ایران اسلامی، زمینه ارتباط موثر و انتقال بیش از پیش معارف، ارزش ها و مفاهیم دفاع مقدس را، از نسل سرخ جامگان دفاع مقدس به آیندگان این سرزمین فراهم آورده و با گرامیداشت یاد و خاطره روزهای رشادت و ایثار ؛ روحیه صلابت و شهادت را در کالبد روزمره گی های نسل امروز بدمد.

محمدرضا انبیائی با بیان اینکه این جشنواره و نمایشگاه در پی آن است که به نسل امروز جامعه ، قدرت و صلابت مورد نیاز برای رشد و پیشرفت با کمترین امکانات را ، ارائه دهد ؛ افزود : چه بسیارند دلاور مردان و زنانی از نسل دفاع مقدس که با رشادت و ایثار و با تکیه بر ایمان و اعتقاد راسخ به انقلاب عزیز اسلامی ، سبب رشد و تعالی این سرزمین شده و دست از تلاش در آبادی و آبادانی کشور برنداشته اند.

وی تاکید کرد : جشنواره و نمایشگاه ملی نسل دفاع مقدس، با همراهی و همکاری سازمان ها و نهادهای مرتبط ، توان، انگیزه، ایمان، ایثار، دانش و دستاوردهای ویژه و ارزشمند این نسل از تاریخ انقلاب را برای نسل های بعدی به نمایش خواهد گذشت.

دبیر جشنواره و نمایشگاه ملی نسل دفاع مقدس کشور اضافه کرد : در این اتفاق فرهنگی و اجتماعی ؛ دستاوردهای کم نظیر نسل دفاع مقدس در رشد و تعالی میهن اسلامی، به نمایش درخواهد آمد تا تجربه ای محسوس و روشن از توان، ایمان و اعتقاد راسخ برای رشد در شرایط مختلف باشد.

جشنواره و نمایشگاه ملی نسل دفاع مقدس کشور با عنوان «جشنواره مردمان سرزمین لاله های سرخ » با مشارکت و حضور ده ها سازمان ، نهاد و مرکز نظامی ، فرهنگی ، علمی و اجتماعی سراسر کشور در تهران برگزار خواهد شد .

در حاشیه این جشنواره و نمایشگاه ؛ سرداران دوران دفاع مقدس ، فرماندهان ، ایثارگران ، جانبازان و آزادگان، ضمن بیان خاطرات دفاع جانانه از مرز و بوم کشور ، چگونگی طراحی و انجام عملیات ها مختلف را تشریح و در غرف های نمایشگاهی به سولات مخاطبات پاسخ خواهند داد .

پخش مستند های تازه از مناطق عملیاتی ، ارائه وصیتنامه سرداران شهید با دسخط آن شهداء ، قرائت شعر ، برگزاری نمایش با موضوعات دفاع و شهادت ، پخش فیلم و برپایی مراسم سخنرانی ، خاطره گویی از دیگر بخش های جانبی اولین جشنواره و نمایشگاه ملی نسل دفاع مقدس است .

جشنواره و نمایشگاه ملی نسل دفاع مقدس با شعار« ایمان دیروز ، باور امروز ، امید فردا » با حضور مقامات مختلف کشوری و لشگری ، سرداران دوران دفاع مقدس ، آزادگان سرفراز و جانبازان و ایثارگران ؛ دوم تا پنجم مهرماه ، در تهران برگزار خواهد شد .

اطلاعات جامع تر این نمایشگاه و جشنواره در پایگاه اینترنتیWWW.NASLEDEFA.IR قرار دارد و شماره تلفن های ۸۶۰۱۴۲۵۹ ۸۶۰۱۴۲۷۳ نیز آماده پاسخگویی به مخاطبان است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.