نسل سوم گوشی‌های گلکسی اس معرفی شد

شنبه ۱۶ اردیبهشت – ۰۱:۰۱:۲۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- بالاخره و پس از مدت‌ها انتظار نسل سوم گوشی‌های سامسونگ سری گلکسی‌اس رسما معرفی شد.
به گزارش آریا،سامسونگ گلکسی اس ۳ دارای صفحه نمایشی ۸/۴ اینچی Super AMOLED با کیفیت ۷۲۰ پیکسل است. پردازنده گلکسی اس ۳ از Exynos 4 Quad تشکیل شده که قبلا سامسونگ آن را برای این گوشی معرفی کرده بود.
قرار است این گوشی از حافظه‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی استفاده کرده و همچنین دارای بلوتوث نسخه ۴ ، دوربین ۸ مگاپیکسلی با ضبط ویدئو تا ۱۰۸۰ پیکسل، وای فای و تکنولوژی NFC است. از امکانات جالب و بعضا منحصر به فرد این گوشی می‌توان به شارژ بی‌سیم آن اشاره کرد که با استفاده از داک ویژه‌ای صورت می‌گیرد.
مدل +۳G HSPA این گوشی در انتهای ماه جاری در اختیار ۱۴۵ کشور و با همکاری ۲۹۶ اپراتور قرار خواهد گرفت. کشورهای اروپایی، آسیایی و خاورمیانه شامل عرضه این تلفن هوشمند خواهند بود و مدل ۴G آن نیز در اواسط تابستان آماده عرضه در ژاپن، آمریکا و کره جنوبی خواهد بود.
از جالب‌ترین و مهم‌ترین امکانات نرم‌افزاری گلکسی اس ۳ می‌توان به آماده به کار شدن موبایل با دستور صوتی (تا پنج دستور شخصی متفاوت)، شناسایی کاربر از روی صدا، دستورات صوتی منحصر به فرد برای اجرای بعضی برنامه‌ها مثل باز کردن اس ام اس و دفترچه تلفن و راه اندازی دوربین را نام برد. یک امکان دیگر و مورد توجه این گوشی قسمت شماره گیری هوشمند آن است که هنگامی که شماره مورد نظر روی صفحه آماده می‌شود، با نزدیک کردن آن به گوش کاربر، عملیات شماره گیری به‌صورت خودکار انجام می‌شود. ضمنا سامسونگ گلکسی اس ۳ قرار است موبایل رسمی المپیک لندن نیز باشد.
منبع:روزنامه دنیای اقتصادی

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۵۱۳۰۱۲۳۴۱۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.