نشاط و شادابی کودکان منطقه ۴ افزایش می یابد

۱۳خردادماه،

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه ۴ گفت: یکصد و یازدهمین مجموعه بازی کودکان در ناحیه ۱ منطقه نصب شد و ۱۰مجموعه بازی دیگر در دستور کار قرار دارد.

حمید ناصحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در راستای تامین امکانات تفرجی و ایجاد نشاط و شادابی در کودکان ، ضمن مناسب سازی بوستان ها ی منطقه عملیات نصب ۱۱ مجموعه بازی کودکان در بوستان های سطح منطقه در دستور کار اداره فضای سبز قرار گرفت.
معاون امور شهری و محیط زیست منطقه ۴ ادامه داد: اجرای این طرح که از فروردین ماه سال جاری آغاز شده است ، نصب کمپلکس های بازی در بوستان های فاقد وسایل بازی و محلی در دستور کار قرار گرفته است.
ناصحی تصریح کرد: در این زمان ۲ ماهه ، ۲ مجموعه بازی در بوستان شبنم واقع در ناحیه ۴ و بوستان علی بخشی در ناحیه یک نصب شده است.
 وی اظهار داشت: تاکنون ۱۱۰بوستان سطح منطقه ۴ مجهز به مجموعه های بازی شده اند  و نصب این مجموعه ها در ۱۰بوستان دیگر در دستور کار قرار گرفته است.
وی با اشاره به نصب یکی از مدرنترین وسایل بازی کودکان در این منطقه خاطر نشان کرد: یکی از مجهز ترین مجموعه های ورزشی و تفریحی برای کودکان ،‌در باغ پرندگان نصب شده است که  بازی راپل از جمله این امکانات این زمین بازی است./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.