نشست خبری روز جهانی غذا در مقر سازمان ملل برگزار شد

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز: نشست خبری روز جهانی غذا، امروز در مقر سازمان ملل متحد در تهران برگزار شد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از پایگاه اینترنتی برنامه جهانی غذا، در این جلسه، نگار گرامی، نماینده برنامه جهانی غذا در ایران و دارا دربندی، سخنگوی این سازمان به تشریح فعالیت های برنامه جهانی غذا در ایران پرداختند.

بنا بر اعلام نماینده و سخنگوی برنامه جهانی غذا: «ایران در زمینه اطلاع ‌رسانی در خصوص فعالیت های برنامه جهانی غذا در جایگاه پنجم جهان قرار دارد که بخش مهمی از این دستاورد، مدیون تلاش رسانه‌های کشور در معرفی این سازمان است».

لیلی رشیدی، بازیگر سینما و تئاتر نیز که مهمان ویژه این نشست بود، با اشاره به اهمیت تلاش همگانی برای مبارزه با گرسنگی، در خصوص تاثیر حضور هنرمندان در این عرصه گفت: «هنرمندان ایرانی همواره در امور بشردوستانه پیشگام می باشند و هرجا که نیازی احساس شود، برای مشارکت حضور خواهند یافت».

مهدی نادعلی، مدیرعامل تعاونی هنرمندان نیز که از دیگر حاضران در این جلسه بود بر اهمیت نقش هنر و هنرمندان در زمینه های مختلف مربوط به فعالیت های بشردوستانه تاکید کرد.

در پایان نشست خبری امروز، نمایندگان رسانه ها سوالات خود را در خصوص سیاست های برنامه جهانی غذا در ایران و جهان مطرح کردند. همچنین در این مراسم اعلام شد که تعدادی از هنرمندان و ورزشکاران صاحب نام ایرانی در تاریخ ۲۱ مهرماه به عنوان ” یار برنامه جهانی غذا” معرفی خواهند شد.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.