نشست زمین این بار در سلمانشهر

یک دستگاه بتونیر در حالیکه برای انتقال بتون آماده به یک پروژه بزرگ گردشگری به سوی مقصد می‌رفت، به دلیل نشست ناگهانی زمین ناشی از وزن این خودروی سنگین به کام زمین فرو رفت.

به گزارش بی باک به نقل از فارس، امروز در سلمانشهر یک دستگاه بتونیر در حالیکه برای انتقال بتون آماده به یک پروژه بزرگ گردشگری به سوی مقصد می‌رفت به دلیل نشست ناگهانی زمین ناشی از وزن این خودروی سنگین به کام زمین فرو رفت.

یک دستگاه بتونیر سنگین حامل بتون آماده برای حمل به بزرگ‌ترین پروژه گردشگری کشور قوی الماس خاورمیانه در سلمانشهر در حالیکه می‌خواست از خروجی مرکز تفریحی ساحلی سلمانشهر مقابل پمپ بنزین داخل شهر به سمت محل اصلی پروژه برود بر اثر نشست زمین بیش از نیمی از این خودرو در زمین فرو رفت.

این حادثه تلفات جانی نداشته است.

این نقطه به‌دلیل همجواری با یکی از انهار مهم مرکز شهر در هدایت آب‌های سطحی طی هفته‌های اخیر بر اثر بارش‌های فراوان از قسمت دیواره شرقی دچار فرسایش و ریزش شده بود اما به ظاهر قسمتی از آن با توجه به ترمیمی که صورت گرفته بود از دید معماران آن مخفی ماند که این حادثه رخداده است.

در پی این رخداد از سوی مقامات مسئول مراتب سریعاً مورد بررسی قرار گرفت و اقدامات لازم برای خروج هر چه سریع‌تر این خودرو صورت پذیرفت و حدود یک ساعت بعد از ماجرا با خروج این کامیون از حفره مذکور اقدامات لازم برای رفع این معضل از سوی شهرداری سلمانشهر در دست انجام است.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.