نصب بیش از ۸۰۰ مخزن زباله در مناطق اسلامشهر

اردیبهشت ۱۴۰۳

سرپرست معاونت خدمات شهری اسلامشهر از توزیع بیش از ۸۰۰ مخزن زباله ۱۰۰ لیتری در مناطق ۶ گانه به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان خبرداد.

جعفری درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر بیشترین توزیع این مخازن درسطح شهرستان را به لحاظ تراکم ۲۰۰ هزار نفری درسطح منطقه ۲ دانست و گفت: واحد خدمات شهری تعدادی از این مخازن را به لحاظ قرارگیری درحریم شهر و منابع مالی ضعیف در اختیار دهیاری نظام اباد و چیچکلو قرار داده است.
وی با تاکید برا جمعیت کثیر اسلامشهر و نیاز آنان به مخازن زباله اظهار داشت: ۷۰۰ باکس زباله دیگر دراولویت خرید است که پس از تایید بودجه در حوزه اداری مالی حداکثر تا ۲ هفته دیگر نصب خواهد شد.
سر پرست معاونت خدمات شهری اسلامشهر در ادامه با اشاره به خرید این مخازن از بخش خصوصی و نصب توسط واحد خدمات شهری تصریح کرد: هدف از این اقدام ساماندهی جمع آوری و افزایش امکان مکانیزاسیون حمل زباله شهروندان است.
جعفری در پایان خاطر نشان کرد: اولویت توزیع و نصب مخازن تازه با توجه به نیاز شهرستان بوده ضمن اینکه این مخازن بیشتر در اختیار بلوار قاسمیه ، منطقه ۶، شهرک واوان و به ویژه منطقه مسکن مهر واقع در شهرک امام حسین (ع) قرار خواهد گرفت./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.