نصب مجموعه وسایل ورزشی و بدنسازی در فاز دوم بوستان نهج البلاغه

۰۷اردیبهشت،

شهردار منطقه دو تهران با اشاره به توجه ویژه شهرداری به ایجاد فضاهای ویژه تندرستی در اماکن عمومی، از نصب مجموعه دستگاه های ورزشی و بدنسازی در فاز دوم ساماندهی فاز دوم بوستان نهج البلاغه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه دو تهران،عابد ملکی با اعلام این مطلب اظهارداشت: ۲۲ دستگاه ورزشی در قالب مجموعه دستگاههای ورزشی و بدنسازی در فاز دوم ساماندهی رود دره فرحزاد نصب شده تا مورد استفاده عمومی شهروندان قرار گیرد. 
وی افزود: ا ین مجموعه دارای استانداردهای ورزشی برای استفاده شهروندان است و به طور دوره ای ، مورد بازدید استاندارد نیز قرار می گیرد. 
شهردارمنطقه دو تهران ایجاد مسیر تندرستی در فاز دوم بوستان نهج البلاغه را از دیگر اقدامات شهرداری منطقه دو تهران یاد کرد و گفت: هماهنگی های لازم صورت گرفته تا با بهره برداری از فاز دوم بوستان نهج البلاغه ، گروه های ورزش همگانی از محله های مختلف منطقه برای ترویج ورزش همگانی میان شهروندان در رود دره فرحزاد حضور یابند.
ملکی ، ایجاد مسیر ویژه دوچرخه سواری و خانه های دوچرخه را از دیگر برنامه های شهرداری منطقه دو تهران در ساماندهی فاز دوم بوستان نهج البلاغه بر شمرد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.