نصب ۱۰۰ متر از عرشه رمپ‌ شمالی بزرگراه صدر

جام جم آنلاین: متعاقب آغاز عملیات نصب ‌عرشه در «رمپ» شمال‌ غربی پروژه بزرگراه ‌طبقاتی صدر بیش ‌از ۱۰۰ متر از طول این «رمپ» با کارگذاری ۵۲ قطعه‌ پیش‌ساخته بتنی احداث شد.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق از آغاز عملیات ‌نصب عرشه در «رمپ‌» جنوب ‌غربی این پروژه نیز خبر داد.

وی همچنین پیشرفت عملیات ‌حفاری و بتن‌ریزی شمع‌ها در پروژه احداث بزرگراه ‌طبقاتی صدر را بالغ ‌بر ۸۰ درصد ذکر کرد و افزود: در تقاطع قیطریه، احداث شمع‌های زیرگذر متصل‌کننده قیطریه شمالی و جنوبی رو به ‌اتمام‌ بوده و تلاش برای احداث «دال ‌بتنی» در این بخش ‌از پروژه آغاز ‌شده است.

مازیار حسینی در تشریح عملیات ‌اجرایی در سایر جبهه‌های کاری پروژه، از اتمام عملیات‌ ساخت یکی‌از تیرهای دروازه‌ای «رمپ»‌ غربی با دهانه حدود ۲۰ متر خبر داد و گفت: طی روزهای آینده عملیات‌ ساخت یکی‌ دیگر از ۱۲ تیر دروازه‌ای در «رمپ»‌ غربی به‌اتمام می‌رسد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، عملیات ساخت سگمنت‌های مورد نیاز برای احداث رمپ‌های بزرگراه ‌طبقاتی صدر با سرعت ادامه ‌دارد و ساخت سگمنت‌ سرستون‌های پل ‌اصلی نیز از نیمه اردیبهشت آغاز می‌شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.