نصرتی:لیگ را بد شروع‌کردیم اما پیکان را می‌بریم

  محمد نصرتی در گفتگو با ایپنا، اظهار داشت: متاسفانه لیگ دوازدهم را با تساوی آغاز کردیم که برای ما نتیجه بدی بود. ما باید سایپا راشکست می دادیم اما در خانه خودمان نتوانستیم پیروز شویم و این نتیجه برای ما اصلا خوب نبود.

وی افزود: البته این تساوی در شروع لیگ برای ما ناکامی محسوب نمی شود چون هنوز به هماهنگی کامل نرسیده ایم اما نباید به این راحتی امتیازات خانگی را از دست بدهیم چون هر امتیاز در لیگ ارزش دارد به خصوص امتیازات خانگی که باید بازیهایی که میزبان هستیم را با برد پشت سر بگذاریم.

نصرتی در ادامه گفت: در حال حاضر شرایط ما خوب است و مشکل خاصی برای بازی با پیکان نداریم. پیکان بازی اول خودش را باخته و همین مساله کار ما را سخت می کند چون آنها برای جبران شکست خود در شروع لیگ انگیزه بالایی دارند.

مدافع با تجربه تراکتور سازی اظهار داشت: هدف ما در بازی با پیکان قطعا برد است و صد در صد برای کسب ۳ امتیاز به تهران می آییم تا با یک بازی خوب، پیکان را شکست دهیم.

نصرتی در پایان گفت: فدراسیون فوتبال اعلام کرده که تیمها باید بعد از افطار تمرین کنند. نمی دانم این تصمیمی که گرفته اند درست بوده یا نا درست اما به هر حال چنین تصمیمی گرفته اند به هر حال ما قبل از افطار تمرین می کنیم و روال سالهای قبل را ادامه می دهیم که قبل از افطار تمرین می کردیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.