نصرتی:تشویق تراکتوری ها چه ایرادی دارد که آقایان گیر داده‌اند؟/امیدوارم بعدا افسوس۲ امتیاز را نخوریم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – محمد نصرتی مدافع میانی تراکتور تاکید کرد که تیمش در بازی با ذوب آهن دو امتیاز حساس را از دست داد و امیدوار است که تراکتوری‌ها در پایان لیگ افسوس از دست دادن این دو امتیاز را نخورند.

نصرتی در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین؛ابتدا در مورد توقف تراکتور مقابل ذوب آهن گفت: ما دو امتیاز حساس را از دست دادیم و امیدوارم در پایان لیگ افسوس از دست دادن این دو امتیاز را نخوریم. تیم ما چند موقعیت خوب داشت ولی متاسفانه در لحظات آخر برد را با مساوی عوض کردیم. البته باید بگویم ذوب آهن هم بد بازی نکرد، تمرکز آنها بیشتر به این موضوع بود که در زمین خودشان جمع شوند و چشم به ضدحملات داشتند.
نصرتی در ادامه حرف‌هایش افزود:متاسفانه گل تساوی را بسیار بد خوردیم. گل دوم ذوب آهن معمولا هر صدسال یکبار اتفاق می‌افتد و من نمی‌دانم چرا اینطور گل می‌خوریم. گل‌هایی که ما می‌خوریم فنی نیست و باید ببینیم که چرا از این گل‌ها می‌خوریم. امیدوارم این مشکل در بازی‌های آینده برطرف شود و ما نمایش بهتری داشته باشیم.
نصرتی در قسمت دیگری از حرف‌هایش با اشاره به بازی حساس مقابل سپاهان افزود:« همانطور که می‌دانید فاصله امتیازها بسیار کم است و ما برای اینکه شانس قهرمانی خود را بالا ببریم تحت هر شرایطی باید سپاهان را ببریم. متاسفانه در بازی با ذوب آهن شرمنده هواداران تراکتور شدیم چرا که آنها در سرمای تبریزی برای حمایت ما به استادیوم آمده بودند. امیدوارم در بازی با سپاهان از شرمندگی آنها دربیاییم و تساوی مقابل ذوب آهن را جبران کنیم.
نصرتی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در مورد ممنوع شدن سبک تشویق هواداران تراکتورسازی که بازیکنان را به شیوه اروپایی‌ها تشویق می‌کنند افزود: من نمی‌دانم کجای این تشویق‌ها ایراد دارد که به آن گیر داده‌اند. هواداران تراکتور مثل هواداران تیم‌های مطرح اروپایی تیم خودشان را تشویق می‌کنند ولی من نمی‌دانم چرا باید ایراد گرفته شود؟ ایا واقعا خوب است که به جای این نوع تشویق کردن، هواداران ما فحش بدهند؟ من واقعا نمی‌دانم بعضی‌ها دنبال چه چیزهایی می باشند.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.