نصرتی: این بازی برای من حساس نیست/ دایی تیم خوبی درست کرده ولی ما ۳ امتیاز را می‌خواهیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – محمد نصرتی یکی از پرسپولیسی‌های تراکتورسازی است که این هفته در اولین بازی لیگ برتر باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد.

به گزارش ممتاز ؛ نصرتی اما معتقد است که تقابل با تیم سابقش برای او اصلا حساس نیست. مدافع میانی تراکتور در گفت‌وگو با خبرآنلاین در خصوص این موضوع می‌گوید:«این بازی برای من حساس نیست، من دوست ندارم دنبال مسائل حاشیه‌ای باشم. پرسپولیس تیم سابق من است و با اکثر بازیکنان این تیم و همچنین علی دایی رفیق هستم. در این بازی فقط به این فکر می‌کنم که عملکرد خوبی داشته باشم و تیم‌ام نیز ۳ امتیاز را بگیرد.»
از نصرتی در مورد شکست تراکتور در بازی دوستانه مقابل پرسپولیس سوال می‌کنیم که اینگونه جواب می‌دهد:« بازی تدارکاتی شرایط خاص خودش را دارد و معمولا مربیان به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف تیمشان می باشند. حالا ما شناخت بیشتری از پرسپولیس داریم و مطمئنا در ورزشگاه آزادی حریف آسانی برای آنها نخواهیم بود. هر چند دوست داشتیم در اولین هفته در تبریز بازی کنیم ولی مطمئنا هواداران تراکتور در این بازی به ورزشگاه آزادی می‌آیند.»
از نصرتی در خصوص پیش بینی نتیجه این بازی سوال می‌کنیم که اینگونه جواب می‌دهد:« پیش بینی غیرممکن است چون اتفاقات فوتبال را از قبل نمی‌توان پیش بینی کرد. به نظر من دایی تیم خوبی درست کرده ولی تراکتور هم چیزی کمتر از پرسپولیس ندارد و ما به ورزشگاه آزادی می‌آییم تا ۳ امتیاز را از پرسپولیس بگیریم و دست پر به تبریز برگردیم. امیدوارم در نهایت تراکتورسازی برنده این مسابقه باشد.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.