نصرتی: با این وضعیت در جام جهانی زنگ تفریح می‌شویم/ مسئولان تراکتور توقع قهرمانی دارند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – محمد نصرتی مدافع میانی تراکتورسازی تبریز معتقد است که مجید جلالی نیاز به زمان دارد و تراکتور می تواند تا چند هفته دیگر به روزهای اوج خود برسد.

نصرتی در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین در مورد اولتیماتوم مسئولان تراکتور به جلالی می گوید:«مسئولان باشگاه معتقدند امسال از لحاظ هزینه و جذب بازیکن، چیزی کم نگذاشتند و توقع دارند که تیم قهرمان شود.هواداران هم همین را می خواهند ولی من معتقدم اگر قرار است باشگاه با بازیکنان یا کادر فنی صحبت کند یا خواسته ای داشته باشد، این موضوع نباید رسانه ای شود.»
او ادامه می دهد: «ما در دو سه هفته ابتدایی به آنچه که می خواستیم نرسیدیم ولی در ادامه بهتر شدیم و از دو بازی سخت در اصفهان ۶ امتیاز گرفتیم. فقط در بازی های خارج از خانه مشکل داشتیم و فکر می کنم باید در خارج از خانه بسیار تمرکز داشته باشیم و انگیزه مان برای برد بیشتر باشد. من معتقدم جلالی هم برای پیاده کردن برنامه هایش نیاز به زمان دارد.»
از نصرتی که سابقه بازی در جام جهانی را دارد در خصوص لغو اردوی تیم ملی سوال می کنیم که او می گوید: «این بدترین اتفاق ممکن برای تیم ملی است و با ادامه این روند در جام جهانی زنگ تفریح می شویم. جام جهانی با هر تورنمنتی فرق دارد و قطعا ما با تیم های پرقدرت دنیا همگروه خواهیم شد. ما باید تا قبل از جام جهانی با تیم های قوی بازی کنیم تا در جام جهانی شوکه نشویم. مسئولان هم باید به فکر تیم ملی باشند و بسیار بد است به خاطر پول، اردوها و بازی های تیم ملی لغو شود.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.