نصرتی: تماشاگرنماها دست از سر تراکتور بردارند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

وقتی تماشاگران از دقیقه ۲۰ علیه تیم شعار می دهند چه توقعی دارند؟

محمد نصرتی

 

محمد نصرتی هنوز از شعارهای تماشاگران تراکتور در بازی با سایپا علیه بازیکنان و مجید جلالی ناراحت است. او می گوید وقتی تماشاگران انگ بی غیرتی به بازیکنان تراکتور می زنند از فوتبالیست بودن خودش خجالت می کشد. نصرتی در گفت و گو با قانون اظهار امیدواری می کند از بازی با ملوان اوضاع در یادگار امام رو به راه شود.

* شرایط تراکتور چطور است؟

خدارا شکر همه چیز خوب است. ۲ برد پی در پی آورده ایم و کمی از بحران خارج شده ایم. بازی با صبا بسیار برایمان حیاتی بود و خدا را شکر که توانستیم شخصیت بالای تراکتور را نشان دهیم. در ان دیدار می توانستیم گلهای بیشتری هم بزنیم اما به خوبی از فرصتها استفاده نکردیم. فکر می کنم باید این مشکل را برطرف کنیم.

* قبول داری گلی که به سایپا زدی و تراکتور بازی را برد بسیار برای تیمتان حیاتی بود؟

نمی خواهم بگویم با گلی که من زدم تراکتور از بحران خارج شد اما برد هفته قبل واقعا برای ما مهم بود. آن بازی نقطه عطف ما بود و بسیار برایمان اهمیت داشت. متاسفانه با آنکه بازی خانگی مقابل سایپا داشتیم اما از دقیقه ۲۰ دیگر حمایت تماشاگران را نداشتیم و علیه ما شعار می دادند.

* تواز بازیکنانی بودی که از شعار بی غیرت بسیار ناراحت شدی.

نه تنها من بلکه همه بازیکنان ناراحت شدند. وقتی انگ بی غیرتی به ما می زنند از فوتبالیست بودن خودم بدم می آید. ما با جان و دل برای تراکتور بازی می کنیم و از هوادارانی که در سالهای قبل ۹۰ دقیقه ایستاده تیم را تشویق می کردند بیشتر از اینها انتظار داریم.

* فکر می کنی برای بازی با ملوان جو ورزشگاه چطور باشد؟

فکر نمی کنم دیگر در تبریز مشکلی داشته باشیم. یعنی امیدوارم که اینطور باشد. عده ای تماشاگر نما بودند که علیه تیم ما شعار می دادند و خواهش می کنم دست از سر تیممان بردارند. هواداران سرمربی و مدیرعامل سابق، تراکتور را به حاشیه بردند. همدلی بازیکنان و تماشاگران واقعی تراکتور به ما کمک می کند تا این حاشیه ها راپشت سر بگذاریم. باید به جلالی زمان داد تا بتواند تاکتیک هایش را در تیم پیاده کند. اودر این مدت سختی های بسیاری کشیده است.

* به تیم ملی هم فکر می کنی؟

صد در صد. بازی کردن در جام جهانی برای من لذتخش بود و دوست دارم دوباره آن را تجربه کنم.

 

قانون آنلاین

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.