نصیرشلال: بود و نبود ما در تیم‌ملی مهم نیست

۲۹خردادماه،

نایب‌ قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن اظهارکرد: ظاهرا هیچ یک از مسوولان برایشان مهم نیست که ما در تیم‌ملی حضور داشته باشیم یا خیر؛ چرا که اگر به فکر ما بودند، همان شش ماه پیش که درخواست تغییر شرایط را دادیم، اقدامی صورت می‌گرفت.

به نقل از ایسنا، وی ادامه‌داد: پس از دعوت دوباره المپیکی‌ها به تیم‌ملی، با هم جلسه‌ای برگزار کردیم و تصمیم گرفتیم در اردوی تیم‌ملی شرکت نکنیم. ما شش ماه پیش گفتیم تا شرایط عوض نشود به تیم‌ملی برنمی‌گردیم و در حال حاضر هم چیزی تغییر نکرده است، پس ما هم به تیم‌ملی برنمی‌گردیم.

این وزنه‌بردار خوزستانی افزود: ما می‌خواهیم شرایط طوری باشد که بتوانیم راحت‌تر و بدون حاشیه کار کنیم ولی این برای کسی مهم نیست و انگار هر کس به دنبال کار خودش است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این خصوص با رضازاده صحبتی داشته‌اید؟ خاطرنشان‌کرد: دربارهٔ وضعیت فعلی با وی صحبت نکرده‌ام ولی برای رفع مشکلات، مسوولان زیادی با من تماس می‌گیرند اما کاری انجام نمی‌دهند و تا وقتی که این شرایط ادامه داشته باشد، وضعیت همین خواهد بود.

نصیرشلال درخصوص از دست رفتن فرصت حضور المپیکی‌ها در مسابقات جهانی گفت: شرکت نکردن در این رقابت‌ها بر عملکرد من تاثیر دارد ولی برای چه کسی مهم است؟ برای شما؟ یا برای مسوولان؟ یک سال نبود من در تیم‌ملی برای کسی مهم نیست.

وی در پایان با اشاره به پیشنهاد جدی دو باشگاه خارجی، بیان‌کرد: در حال حاضر در حال بررسی این دو پیشنهاد هستم و تا زمان قطعی شدن حضورم، نمی‌توانم اسامی آن‌ها را اعلام کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.