نظرم دربارهٔ ائتلاف را چند ساعت دیگر می‌گویم؛ به نظر خاتمی تمکین می‌کنم

۲۰خردادماه،

۲۰ خرداد ماه؛ عارف در جمع حامیانش اعلام کرد:

ایران > انتخابات– ممتازنیوز:
محمدرضا عارف در برنامه انتخاباتی که عصر ۲۰ خرداد در خانه والیبال تهران برگزار شد در واکنش به خبر شورای مشورتی اصلاح طلبان با حضور خاتمی تاکید کرد اصلاح طلبان با محوریت خاتمی به هر اجتماعی برسند از آن تمکین می‌کنم. در حاکمیت اصلاح طلبی حاکمیت قانون مداری مطرح است. نظر خاتمی هر چه باشد را می‌پذیرم.

مهر نوشت: محمدرضا عارف در جمع حامیان خود در خانه والیبال گفت: در انتخابات جاری از ابتدا بنا را بر اجماع اصلاح طلبان گذاشتم و گفتم اگر خاتمی و هاشمی بیایند کنار می‌روم.

وی ادامه داد: بعد از این که حضور این دو عزیز در انتخابات منتفی شد اعلام کردم هر اجتماعی با محوریت خاتمی را تمکین می‌کنم.

کاندیدای اصلاح طلب انتخابات ادامه داد: اصلاح طلبان با محوریت خاتمی به هر اجتماعی برسند از آن تمکین می‌کنم. در حاکمیت اصلاح طلبی حاکمیت قانون مداری مطرح است. امیدوارم در روزهای آینده خاتمی نظر خود را اعلام کند و هرچه نظر ایشان باشد تمکین می‌کنم و خودم را خدمتگزار می‌دانم و بر عهدم پایبندم.

همچنین خبرآنلاین نوشت: محمدرضا عارف که در جمع حامیان خود در خانه والیبال تهران سخنرانی می‌کرد با بیان اینکه تا چند ساعت دیگر نظرش دربارهٔ ائتلاف را اعلام می‌کند، اظهار داشت: پیش از این نیز اعلام کرده بودم که اگر آقایان هاشمی و خاتمی نامزد شوند از کاندیداتوری کنار می‌روم. هم اکنون نیز هرگان نظر آقای خاتمی اعلام شود از آن تمکین می‌کنم.

عصر ۲۰ خرداد ماه اعلام شد که شورای مشورتی اصلاح طلبان با حضور خاتمی تصمیم گرفته‌اند که عارف به نفع روحانی ائتلاف کرده و کناره گیری کند.

عارف در حالی از پذیرش نظر خاتمی یاد کرد که هیچ نامی از روحانی نبرد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.