نظر تابش دربارهٔ تشکیل دفتر روسای جمهور سابق در نهاد ریاست‌جمهوری

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تشکیل دفتر روسای جمهور سابق در نهاد ریاست جمهور موافق هستم، گفت: این اقدام در زمان حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی انجام گرفت اما مجلس هفتم با آن مخالفت کرد.

به گزارش مهر، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع تشکیل دفتری در نهاد ریاست جمهوری با عنوان دفتر رئیس جمهور سابق از زمان حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی مطرح شد و این موضوع اتفاقاً فکر خوبی است یعنی باید شأن و جایگاه روسای جمهور سابق محفوظ بماند.

وی اظهار داشت: من صد در صد تأیید می‌کنم که روسای جمهور سابق؛ نه رئیس جمهور سابق، یک دفتر با چند پست سازمانی در نهاد ریاست جمهوری داشته باشد و اشخاصی نیز با آنها خدمات بدهند تا هم احترام آنها حفظ شود و هم به نوعی فعالیت داشته و مشاوره بدهند.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس با بیان اینکه مجلس هفتم این مصوبه دولت خاتمی مبنی بر تشکیل دفتر یک کوچک با ۵ پست سازمانی در نهاد ریاست جمهوری را باطل کرد، گفت: الآن هم با یک دفتر کوچک برای روسای جمهور سابق موافقم تا هر کسی خواست از آن استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه در نهایت این کار نیاز به اجازه مجلس دارد، گفت: امیدوارم برخوردی که مجلس هفتم با مصوبه دولت قبل داشت را این مجلس نداشته باشد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.