نظر رامنی به معنای حمله نظامی نیست، مردم آمریکا مخالف حمله هستند

رامنی صحبت از گزینه و تلاشی علیه ایران کرده که اوباما تاکنون دم از آن نزده

اندرو ورزنتال در نیویورک تایمز نوشته است: اگرچه رامنی سعی می‌کند خود را در قبال ایران تندتر نشان دهد، اما این را می‌بایست در نظر داشت که تهدید به حمله نظامی علیه ایران نکرده است و در صورت تهدید به اتخاذ گزینه نظامی می‌شد گفت که، بله رامنی صحبت از گزینه و تلاشی علیه ایران کرده که اوباما تاکنون دم از آن نزده است…

بولتن نیوز: اندرو ورزنتال در نیویورک تایمز نوشته است: اگرچه رامنی سعی می‌کند خود را در قبال ایران تندتر نشان دهد، اما این را می‌بایست در نظر داشت که تهدید به حمله نظامی علیه ایران نکرده است و در صورت تهدید به اتخاذ گزینه نظامی می‌شد گفت که، بله رامنی صحبت از گزینه و تلاشی علیه ایران کرده که اوباما تاکنون دم از آن نزده است.

اکنون بد نیست نگاهی به نظرات مردم آمریکا بیاندازیم که توسط دانشگاه ایالتی مریلند و موسسه بروکینگز انجام شده است.

در میان شرکت کنندگان ۶۰ درصد موافق اعمال تحریم علیه سوریه هستند ۲۲ درصد موافق مسلح کردن مخالفین بشار اسد می‌باشند و فقط ۱۳ درصد خواهان مداخله نظامی آمریکا در سوریه می‌باشند.

از طرفی دیگر در نظر سنجی نشان داده شده که تعداد کمی از آمریکا موافق تقابل با ایران هستند. ۱۲ درصد از شرکت کنندگان خواستار آن بوده که آمریکا، اسرائیل را تشویق به حمله نظامی به ایران بکند.

۵۳ درصد خواستار بی طرف بودن آمریکا در صورت حمله نظامی اسرائیل به ایران بوده و ۲۹ درصد خواستار آن هستند که آمریکا، اسرائیل را از حمله به ایران منصرف کند.

۵۵ درصد از شرکت کنندگان گفته‌اند که در صورت حمله نظامی اسرائیل به ایران موقعیت استراتژیک آمریکا بدتر خواهد شد.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.