نظر فان پرسی از حضورش در منچستر

روبین فان پرسی در اولین بازی ای که برای یونایتد در اولدترافورد برگزار کرد گل زیبایی را برای این تیم به ثمر رساند تا تیمش با نتیجه ۲-۳ مقابل فولام به پیروزی برسد. فان پرسی در پایان این دیدار اعلام کرد که اولدترافورد را مثل خانه اش می داند.

این مهاجم هلندی در بازار تابستانی با قراردادی ۲۴ میلیون پوندی از آرسنال به یونایتد منتقل شد و در بازی یونایتد مقابل اورتون که با باخت ۰-۱ شیاطین سرخ همراه بود برای دقایقی بازی کرد.

او در پایان دیدار شنبه شب به اسکای سپورتس نیوز گفت:« راستش را بخواهید، باید بگویم که روز به روز، محبت همه باعث می شود که حس کنم که در خانه ام هستم. تمام بازیکنان رفتار خوبی با من دارند و کارمندان و اعضای باشگاه و هواداران هم همین طور. حتی وقتی برای صرف غذا در شهر منچستربیرون می روم، همه به من لطف دارند. تنها یک هفته است که برای تیم بازی می کنم و در هفته های آتی بیشتر با هم آشنا می شویم. راستش را بخواهید در اینجا حس می کنم که در خانه ام هستم. حس خوبی دارم و همه کمکم می کنند.سعی می کنم که به همین خوبی اوضاع پیش برود.»

فان پرسی هلندی ادامه داد:« ما هر روز جلسات تمرینی خوبی داریم و این کمک می کند تا بیشتر با هم آشنا شویم. بازیکنان باید با من آشنا شوند و من باید بیشتر با آنها آشنا شوم. باید اندکی بیشتری زمان داشته باشم تا بتوانم از نظر فردی به آمادگی برسم.چون این اولین بازی من در طول هفته های اخیر بود. بعد از آن باید بیشتر همدیگر را بشناسیم و مطمئنم که خیلی زود این اتفاق رخ خواهد داد.

این ستاره هلندی درمورد بازی شنبه شب مقابل فولام هم گفت:« شروع در اولدترافورد خیلی خوب بود. ما به هر ۳ امتیاز رسیدیم که مهمترین نکته ای بود که به دنبالش بودیم. من هم گل خوبی را به ثمر رساندم. همیشه خیلی خوب است که در روزهای اولیه شروعت با یک تیم، به گل برسی. گل خوب و سختی بود. البته من هم پاس خوبی را از اورا گرفتم. این شوت را از زاویه بسته ای زدم ولی خوشبختانه به داخل دروازه رفت.»

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۱ نفر   |   تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ شهریور
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , اولدترافورد, روبین فان پرسی, فان پرسی


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.