نظر مثبت نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی دولت تدبیر و امید

فروردین ۱۴۰۳

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: به نظر می‌رسد احتمال رای اعتماد به۳ وزیر باقیمانده کابینه دولت یازدهم وزرا زیاد است مگر آنکه موارد مبهم و ناشناخته‌ای در صحن علنی مجلس مطرح شود و در میزان آراء تاثیر گذرد.

“عبدالوحید فیاضی” نماینده مردم نور و محمود آباد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به معرفی سه وزیر پیشنهادی دولت، اظهار داشت: با توجه به این که دولت تدبیر و امید ۳ وزیر باقیمانده کابینه خود را به مجلس معرفی کرده است، مجلس نیز در حال بررسی عملکردها و سوابق این وزرا است.

وی در ادامه افزود: به نظر می‌رسد احتمال رای اعتماد به این وزرا زیاد است، مگر آنکه موارد مبهم و ناشناخته‌ای در صحن علنی مجلس مطرح شود و در میزان آراء تاثیر گذرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: “علی‌اصغر فانی” وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و “رضا فرجی‌دانا” وزیر پیشنهادی علوم و تحقیقات با حضور در جلسه کمیسیون آموزش به ارائه برنامه‌های خود پرداختند.

نماینده مردم نور و محمود آباد در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون مخالفتی با گزینه پیشنهادی دولت تدبیر و امید دیده نشده و به احتمال بسیار بسیار نظر مجلس مثبت خواهد بود.

گفتنی است؛ “سید رضا صالحی‌امیری“، به‌عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، “علی‌اصغر فانی” وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش و “رضا فرجی‌دانا” وزیر پیشنهادی علوم و تحقیقات از سوی دولت یازدهم به مجلس معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.