نعمت‌الله و بازغی درگفت‌وگوی تنهایی

جام جم آنلاین: گفت و گوی تنهایی پنجشنبه و جمعه میزبان حمید نعمت الله و پژمان بازغی می‌شود.

به گزارش روز چهارشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما، «گفت و گوی تنهایی» که در ماه مبارک رمضان هر شب با حضور جمعی از هنرمندان موسیقی،‌ سینما،‌ تئاتر و تلویزیون به روی آنتن می‌رود پنجشنبه و جمعه میزبان حمید نعمت الله کارگردان و پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون خواهد بود.

اگر خواستید درد ودل‌های دیگر هنرمندان همچون امیر آقایی،پیمان قاسم‌خانی‌، هنگامه قاضیانی،جواد رضویان و‌ آریا عظیمی‌نژاد‌ را بشنوید، این برنامه را از دست ندهید.

«گفت‌و‌گوی تنهایی» در شبهای ماه مبارک رمضان یک گفت و گوی صمیمی با شخصیت‌های محبوب و مردمی را انجام می‌دهد.این برنامه بر خلاف بسیاری از برنامه‌های مشابه که به موضوعات اختصاصی مربوط به حوزه ی کاری این شخصیت‌ها که عمدتا هنرمندان چهره و مشهور هستند اختصاص دارد، با رویکردی معنویت محور و متناسب با ماه مبارک رمضان و پس زمینه ی ذهنی و روحی مخاطبین، به تجربیات معنوی این شخصیت‌های برجسته و نامدار در زندگی شان و نیز نوع نگاهشان به زندگی می‌پردازد.

گفت و گوی تنهایی به تهیه کنندگی مهدی مینایی کاری از گروه فیلم و نمایش شبکه چهار سیما است و پنجشنبه ساعت ۲۲:۰۰ و جمعه ساعت ۲۲:۲۵ به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.