نفرات برتر جشنواره سراسری قرآن دانشگاه علمی کاربردی معرفی شدند

quran.jpg

نفرات برتر جشنواره سراسری قرآن دانشگاه علمی ـ کاربردی معرفی شدند.

یوسف رستمی رییس دانشگاه علمی کاربردی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، گفت: نفرات برتر هشتمین جشنواره سراسری قرآن دانشگاه علمی ـ کاربردی در چهار بخش کتبی، شفاهی، پژوهشی و ادبی و هنری با اعلام نظر داوران این جشنواره معرفی شدند.

وی اظهار داشت: در رشته قرائت تحقیق در بخش آقایان، مجتبی محمد بیگی از تهران و در بخش بانوان معصومه کهریزی از کرمانشاه و مهناز جبارزاده از اردبیل به‌صورت مشترک عنوان برتر را به خود اختصاص دادند.

رستمی به نفرات برتر بخش شفاهی این جشنواره اشاره و بیان کرد: در بخش ترتیل آقایان حمید جلیلی از تهران و بخش بانوان ملیحه اسحاق‌نژاد از خراسان رضوی عناوین نخست این جشنواره را از آن خود کردند.

وی با اشاره به اینکه در حفظ جزء یک در بخش آقایان امین شریفی از تهران و بخش بانوان معصومه محتشم‌زاده از فارس نفرات برگزیده جشنواره شدند، عنوان کرد: در بخش حفظ سه جزء محمد سیلاوی از خوزستان و محدثه باقری از قم به‌عنوان برگزیده انتخاب شدند.

دبیر هشتمین جشنواره سراسری قرآن دانشگاه علمی ـ کاربردی اظهار کرد: در بخش حفظ پنج جزء در بخش آقایان سروش تقی‌آبادی از البرز و فاطمه مرتضوی از گیلان در دو بخش آقایان و بانوان به‌عنوان برتر این جشنواره انتخاب شدند.

وی ادامه داد: رامین رستمی از اردبیل، انیسه آزادبخت از تهران عناوین نخست بخش حفظ ۱۰ جزء هشتمین جشنواره سراسری قرآن دانشگاه علمی ـ کاربردی را به خود اختصاص دادند.

رستمی با بیان اینکه در حفظ ۲۰ جزء در بخش آقایان معین مؤذن از اصفهان و بخش بانوان اکرم کریمی از یزد رتبه‌های اول این جشنواره را از آن خود کردند، بیان کرد: روح‌الله آبیار از تهران در حفظ کل قرآن به‌عنوان نفر برگزیده انتخاب و هیئت داوران در بخش بانوان هیچ کس را به‌عنوان برتر معرفی نکردند.

وی در ادامه علی قربان‌پور از خراسان رضوی در رشته مفاهیم قرآنی، فاطمه شاهقلیان از چهارمحال و بختیاری در رشته قرآن‌شناسی و صدیقه خوارزمی‌پور از خوزستان در رشته فرازهای قرآن و عترت و جابر کریمی از استان گلستان در رشته زندگانی ۱۴ معصوم(ع) را به‌عنوان نفرات برگزیده این جشنواره معرفی کرد.

رستمی تصریح کرد: محمد جعفری از فارس در بخش مقاله و علیرضا بلوک اصلی از گیلان در بخش کتاب به‌عنوان نفرات برگزیده بخش پژوهشی جشنواره انتخاب شدند.

وی یادآور شد: مجید مه‌آبادی از تهران در رشته شعر، محمد الماسی از اردبیل در رشته خوشنویسی، امیر قادری از استان مرکزی در رشته عکس، پروین محمدی از استان کردستان در رشته تذهیب، مرتضی اسدی مرام از استان کرمانشاه در رشته نمایشنامه، یونس نظری از استان آذربایجان شرقی در رشته فیلم‌نامه‌نویسی و زهره وظیفه‌شناس از خراسان رضوی در رشته داستان‌نویسی عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.