نفرات برتر رقابت های ورزش های دوگانه بانوان کشور در رشت مشخص شدند

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پایان این مرحله از رقابت ها در رده سنی بزرگسالان؛ زینب نوش آبادی از تهران عنوان قهرمانی را کسب کرد، رقیه شریفی و مژگان ابوال پناه هر دو از تهران به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

همچنین در رده سنی جوانان؛ مژگان کاویانی و زهرا بهرامیان از فارس به ترتیب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی را به خود اختصاص دادند و شبنم سالارآبادی از کرمانشاه سوم شد.

در رده سنی نوجوانان نیز نجیبه شرشبی از خراسان رضوی اول شد، مهناز قرنجیک از گلستان و مژگان نادمی از سمنان عناوین به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

نخستین مرحله پنجمین دوره رقابت های ورزش های دوگانه بانوان کشور با حضور ۲۰۰ ورزشکار از ۲۰ استان از روز گذشته (دوشنبه) به مدت دو روز در جاده نیروگاه سیکل ترکیبی رشت با هم مسابقه دادند.

ورزشکاران شرکت کننده در این دوره از رقابت ها در سه رده سنی و در رشته های دو و میدانی و دوچرخه سواری با هم به رقابت پرداختند.

مرحله دوم این مسابقات نیز آبان ماه در تهران برگزار می شود و پس از پایان دو مرحله این مسابقات، نفرات برتر رده های سنی جوانان و بزرگسالان به مسابقات آسیایی فیلیپین که آذرماه برگزار می شود، اعزام خواهند شد.ک/۲

۷۲۸۵/۶۹۵

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.