نفرزاده: با این تیم پاک، سومی آسیا به اندازه قهرمانی ارزش داشت – اخبار ورزشی

به گزارش خبرآنلاین؛ فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال جوانان که از سومی تیمش راضی است می گوید: «این نتیجه برای من با تیمی پاک، ارزش قهرمانی دارد. چرا که این تیم همان تیم نوجوانان است که در قهرمانی جهان دهم شد. چین هم همان تیمی است که در قهرمانی جهان هفتمی را گرفته بود.»

او درباره شناسایی ضعف های تیمش برای مسابقه های قهرمانی جهان ترکیه می گوید: «در ارومیه ضعف های زیادی از تیمم را شناختم. البته تیم من تجربه بازی با تیم های چین تایپه، استرالیا، چین را نداشت. این تیم باید برای قهرمانی جهان در پست های قدرتی،پاسور،دفاع روی تور ،سرویس وحمله تقویت شود. البته از این تیم فکر می کنم دو،سه گزینه برای سال آینده تغییر می کنند.»

او درباره آماده کردن شاگردانش برای بازی رده بندی می گوید:«بعد از باخت به چین تایپه در نیمه نهایی، برگشت به بازی برای رده بندی خیلی سخت بود. اما خوشحالم که بازیکنانم با تفکر خیلی خوب و حرفه ای خودشان را به شرایط مسابقه برگردادند. با اینکه خیلی ناراحت بودند.هدف آنها قهرمانی بود. امروز هم بازیکنان مقابل هند، والیبال زیبایی را به نمایش گذاشتند.»

او معتقد است تیمش بهترین بازی را انجام داده: «تیم من بهترین بازی این دوره را امروز انجام داد. برنامه ما طوری بود که برای فینال بهترین بازی را امروز به نمایش بگذارند که با بهترین شرایط هم کار کردند.» سرمربی تیم جوانان ایمان دارد که تیمش در قهرمانی جهان جزو چهار تیم اول می شود: «با اینکه تیمم سوم شده، اما این سومی چیزی از ارزش های بازیکنانم کم نمی کند. مطمئن باشید این تیم سال آینده ،در مسابقه های قهرمانی جهان ترکیه ،جزو چهار تیم اول دنیا می ایستد.»

او درباره سقوط یک پله ای ایران در آسیا می گوید:«تیمی که در جوانان آسیا نائب قهرمان شد،تیمی بود که در نوجوانان جهان نائب قهرمان شده بود .اما تیم جوانان سوم آسیا،همان تیم نوجوانان است که در دنیا دهم شد. تیم چین هم که هفتم شده بود و در این دوره به فینال رسید.» نفرزاده درباره فاصله بازیکنان ذخیره تیمش با فیکس‌ها می گوید: «بازیکنان ذخیره من تا به حال عضو نوجوانان هم نبوده اند. نه تجربه آسیایی داشته اند و نه جهانی. برای اولین بار عضو تیم شده اند. این مسابقه ها برایشان تجربه خیلی خوبی بود که با تکمیل تجربه شان فاصله آنها هم با بازیکنان اصلی کم می شود.»

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.