نفس صنعت فرانسه به شماره افتاده است

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

ارقام جدید نشان می‌دهند بخش صنعتی در فرانسه همچنان چشم انداز بدی دارد و بهبود اوضاع تجاری در بخش صنعت در حال متوقف شدن است.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه ، در پی تشدید بحران اقتصادی در فرانسه صنعت این کشور آسیب‌های فراوانی از این بحران دیده است.

بر اساس این گزارش ممتاز به نقل از، فرانسه در بخش صنعت بیش از ۷۵۰۰۰۰ شغل در یک دهه قبل از دست داده است. شاخص‌های صنعت در فرانسه درخشان نیست و صنعت‌زدایی در وضعیت فجیعی قرار گرفتهاست. ۲۸۰ هزار فرصت شغلی از سال ۲۰۰۸ حذف شده است و ۵/۹ درصد نیروی کار این کشور بیکار شده اند.

 ارقام جدید منتشره نشان می‌دهند بخش صنعتی در فرانسه همچنان چشم انداز بدی دارد و بهبود اوضاع تجاری در بخش صنعت در حال متوقف شدن است.

اداره آمار فرانسه اعلام کرد با وجود بهبود در برخی بخش‌های اقتصادی، بخش صنعتی این کشور در ماه سپتامبر با کاهش رشد همراه بوده است.

بحران اقتصادی در اروپا و فرانسه همچنان ادامه دارد و “اولاند” نیز با اتخاذ روش‌های بازدارنده نمی‌تواند بر این بحران‌های ریشه‌ای و دامنه‌دار غلبه کند. بحران اقتصادی فرانسه به دنبال وقوع بحران یورو روز به روز بیشتر می گردد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.