“نفوذ” اولین سریال اینترنتی در دنیای مجازی

۲۸ آبان ،

سریال اینترنتی “نفوذ” به مسائل جوانان در حوزه فضای مجازی می پردازد.

نفیسه روشن، بازیگر در خصوص سریال اینترنتی “نفوذ” به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ گفت: نفوذ اولین سریال فضای مجازی در ایران است که به موضوع جوانان و اینترنت می‌پردازد و در قالبی پلیسی – جاسوسی ماجراهای جذابی را روایت می کند.
وی ادامه داد: “نفوذ” به عنوان اولین سریال اینترنتی تولید و ساخت آن در داخل کشور صورت گرفته است.
روشن اظهار داشت: فصل اول این سریال در ۱۰ قسمت تولید شده و با بازتاب مخاطبان و نقدهایی که در خصوص نفوذ صورت گیرد با بررسی های انجام شده فصل های بعدی این سریال با موضوع ها و سوژه های جدید ادامه پیدا می کند.
این بازیگر در خصوص نقش خود در سریال اینترنتی “نفوذ”، اظهار داشت: “بهار” نخبه کامپیوتر و برنامه ریزی است و به دوست خود “مهرنوش” که در فضای مجازی مورد هتک و اخاذی قرار گرفته کمک کند و همین موضوع “بهار” را وارد ماجراهایی می کند.
وی اظهار داشت: ایفای نقش در سریال “نفوذ” را به خاطر موضوع جذاب و گروه حرفه آن پذیرفتم.
روشن تصریح کرد: استقبال مخاطبان از “نفوذ” خیلی خوب بود به خاطر اینکه پخش این سریال از طریق اینترنت صورت گرفته و موضوعاتی که “نفوذ ” به آن پرداخته بیشتر مورد توجه نوجوانان و جوانان است.
وی خاطرنشان کرد: مدت وقت پخش “نفوذ” حدود ۱۰ دقیقه بوده و این مدت وقت کم سریال به خاطر سرعت دانلود آن است که مخاطب راحت تر دسترسی به این سریال  داشته باشد.
گفتنی است؛ اولین سریال اینترنتی؛ “نفوذ ” به کارگردانی آرش تیمورنژاد و با همکاری موسسه فرهنگی رسانه ای آفتاب توسط موسسه سینمایی بهاران فیلم تولید شده است و مخاطبان از طریق سایت WWW.3RIAL.TVمی‌توانند این سریال را دانلود نمایند./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.