نفوذ مکتب‌ عاشورا در جوامع بشری

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از جام جم آنلاین در تاریخ جمعه ۱۹م آبان ۹۱،

جام جم آنلاین: رییس رسانه ملی با اشاره به ابعاد گسترده معنوی همایش تجلیل از پیرغلامان اباعبدالله الحسین(ع) گفت: حضور مداحان و پژوهشگران نهضت حسینی از اقصی نقاط دنیا در این همایش، نشان از نفوذ مکتب حیات بخش عاشورا در میان جوامع بشری است.

  عزت الله ضرغامی در دهمین همایش تجلیل از پیرغلامان اباعبدالله الحسین(ع) گفت: خداوند برای هدایت بشر نشانه‌هایی قرارداده است و مکتب عاشورا و نهضت حسینی از جمله علامت‌ها و شاخص‌هایی است که فطرت‌های پاک جوامع بشری را به سمت خوبی‌ها هدایت می‌کند.

رییس رسانه ملی با اشاره به حوادث صدر اسلام و ضربه خواص و ساکتین فتنه به اسلام گفت: همواره خواص بی بصیرت با احتیاط‌های محافظه کارانه و سکوت خود در مقابل انحراف، زمینه را برای تسلط دشمنان دین فراهم کرده‌اند.

وی با اشاره به ابعاد گسترده معنوی همایش تجلیل از پیرغلامان اباعبدالله الحسین(ع) گفت: حضور مداحان و پژوهشگران نهضت حسینی از اقصی نقاط دنیا در این همایش، نشان از نفوذ مکتب حیات بخش عاشورا در میان جوامع بشری است.

رییس رسانه ملی با تجلیل از مردم ولایتمدار استان اردبیل افزود: عرض ادب و سبک عزاداری مردم این استان الگوی ارزشمندی برای همه ارادتمندان به سالار شهیدان در همه جای دنیاست.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.