«نقاشی برجسته و زیورآلات به سبک خاک و رنگ» در کاخ گلستان

۲۸م آذر ،

سینما پرس- گروه هفت هنر/نمایشگاه «نقاشی برجسته و زیورآلات به سبک خاک و رنگ» تا سوم دی ماه در موزه مردم شناسی کاخ گلستان میزبان بازدیدکنندگان از این آثار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار تجسمی سینما پرس، نمایشگاه «نقاشی برجسته و زیورآلات به سبک خاک و رنگ» که مجموعه آثار افسانه یوسفی هنرمند نقاش است، در کاخ گلستان برپاست و این نمایشگاه تا یکشنبه سوم دی ماه میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

افتتاحیه این نمایشگاه ۲۶ آذرماه در موزه مردم شناسی کاخ گلستان برگزار شد و از آن پس آثار در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

افسانه یوسفی خالق این آثار، در خصوص جزئیات این نقاشی ها و زیورآلات، عنوان کرد: مواد تشکیل دهنده این آثار ترکیب چندین نوع خاک و زرده و سفیده تخم مرغ است که به شکل خمیر درآورده و بعد از شکل گیری با رنگ روغن طراحی شان کرده ام.

وی افزود: این آثار به نام خودم به ثبت رسیده اند و بیش از ۴۰ سال استقامت دارند و از بین نمی روند. با همین متریال زیورآلات را نیز کار کرده ام.

این هنرمند در رابطه با نقاشی ها تصریح کرد: این نقاشی ها به صورت رئال کار شده اند و بافت سنتی ایران در آن ها به چشم می خورد بعضی آثار مربوط به اثر قاجاریه و عصر ناصرالدین شاه قاجار می باشند، آثاری چون بشقاب های سفالی و غیره.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند از ۹ صبح تا ۴ بعداز ظهر در موزه مردم شناسی کاخ گلستان از آثار دیدن کنند. هفته قبل با همین موضوع نمایشگاهی در نگارخانه ملکشاهی واقع در خیابان شریعتی برگزار کردم.

انتهای پیام/ص/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۲۸۸


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.