نقاشی رنگی با دستگاه تایپ +عکس

۱۳م اسفند ،

“تایر کالاهان” هنرمندی است که با استفاده از ماشین های تایپ می تواند نقاشی های رنگی بکشد. این در حالی است که این دستگاه ها تنها رنگ سیاه دارند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل ازممتازنیوز، ماشین های تایپ را حتما دیده اید که با مکانیزم جالبی کار می کنند و البته تنها برای تایپ کردن متن های ساده استفاده می شوند و رنگ سیاه درآنها حاکم است.

“تایر کالاهان” هنرمند آمریکایی است که دست به ابتکاری بسیار جالب زده و ماشین تایپش را به یک دستگاه برای نقاشی رنگی تبدیل کرده است و البته این کار را برای اولین بار در دنیا انجام داده است.

این نقاش یک ماشین تایپ که مربوط به سال ۱۹۳۰ است را با تغییر دادن رنگ های هر کلید انجام داد. در ماشین های تایپ هر حرف یک کلید روی صفحه کلیدها دارد و یک دسته نیز روی قسمت حک کردن حروف برای آن وجود دارد. این هنرمند هر دسته و کلید را به یک رنگ در آورده است.

با فشردن هر کلید یک رنگ روی صفحه نقش می بندد و نقاشی با استفاده از تمامی رنگ ها به وجود می آید. به نقل از کالاهان هر نقاشی نزدیک به یک هفته زمان می برد و نیاز به تمرکز بسیار بالایی دارد.

نقاشی های کالاهان در نوع خود به عنوان اولین به حساب می آیند و البته بسیار زیبا می باشند. این نوع نقاشی بسیار سخت است چرا که فشردن یک کلید اشتباه ممکن است رنگی کاملا اشتباه را وسط نقاشی به ثبت برساند. این هنرمند قصد دارد در آینده نمایشگاهی از کارهایش را برپا کند.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.