نقشه خلیج فارس در سایت رسمی امارات + عکس

علاوه بر اینگونه اقدامات، کاربران ایرانی در سایت های اجتماعی نیز بسیار فعال بوده و با ایجاد صفحات و گروه های مختلف به دفاع از نام خلیج فارس و جزایر سه گانه ایرانی در فضای مجازی پرداخته و حتی برخص صفحات مربوط به کشورهای حاشیه خلیج فارس را مورد حمله قرار داده اند که زا جمله ان میتوان به صفحات فیس بوک حامیان پادشاهان سعودی اشاره کرد.

در حالی که این روزها تنش ها بر سر ادعاهای واهی مسئولین اماراتی در خصوص جزایر سه گانه ایران و همچنین خلیج فارس بالا گرفته، گروهی هکر با هک سایت فدراسیون والیبال امارات، تصویر و نام زیبای خلیج فارس را در آن قرار دادند.

به گزارش عصر خبر، هکر های سایت فدراسیون والیبال امارات متحده عربی، علاوه بر نام و نقشه جغرافیایی خلیج فارس، تصویری از وزیر خارجه امارات بر زیر نقشه خلیج فارس را نیز در این سایت قرار داده اند.

گفتنی است؛ علاوه بر اینگونه اقدامات، کاربران ایرانی در سایت های اجتماعی نیز بسیار فعال بوده و با ایجاد صفحات و گروه های مختلف به دفاع از نام خلیج فارس و جزایر سه گانه ایرانی در فضای مجازی پرداخته و حتی برخی صفحات مربوط به کشورهای حاشیه خلیج فارس را مورد حمله قرار داده اند که از جمله ان میتوان به صفحات فیس بوک حامیان پادشاهان سعودی اشاره کرد که مورد عنایت کاربران قرار گرفته است.

سایت خبری تحلیلی آتی نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.