نقشه راه آموزش و پرورش ملارد برای آماده‌سازی مدارس

فروردین ۱۴۰۳

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد از آماده‌سازی مدارس این شهرستان در چارچوب نقشه راه و چک لیست ارائه شده به کلیه مدیران مدارس در این منطقه، خبر داد.

فدایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، ضمن اشاره به اهمیت امکانات سخت افزاری و آموزشی در رشد و اعتلای علمی و تربیتی دانش‌‌آموزان تصریح کرد: در سال تحصیلی تازه نقشه راهی با همفکری کارشناسان و مدیران آموزشی تدوین شد که پیرو آن، کلیه مدیران مدارس، ملزم به آماده‌سازی مجموعه تحت مدیریتی خویش و بهینه‌سازی امکانات و موارد سخت‌افزاری در مدارس شدند.
وی در ادامه افزود: در چک لیست مذکور، ۵۰ مورد به عنوان ضرورت و اولویت‌های ابتدایی در جهت آماده‌سازی مدارس لحاظ شد و طی جلسه‌ای که با مدیران مدارس ملارد برگزار نمودیم موارد فوق را به آنها ابلاغ نمودیم.
وی در ادامه افزود: به منظور نظارت کمی و کیفی به اجرا و عملیاتی شدن شاخص‌های لحاظ شده در چک لیست نامبرده، ۱۵ اکیپ با وسایل نقلیه به کلیه مدارس فرستاده و پیگیر الزامات اولیه شدند.
فدایی در پایان با بیان اینکه در نقشه راه مذکر کلیه موارد از ورودی مدارس، رنگ‌آمیزی و زیباسازی و برنامه مدارس تا سیستم‌های بهداشتی و… منظور شده، تصریح کرد: با استعانت از الطاف الهی بدون هیچ کم و کاستی و با نشاط کامل، سال تحصیلی تازه را در شهرستان ملارد آغاز نمودیم./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.