نقشه شیطانی زن خائن برای رسیدن به معشوقه‌اش

ghatl2با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی خوزستان نقشه شیطانی زنی که با همدستی فردی دیگر اقدام به قتل شوهرش کرده بود برملا شد.

سرهنگ خواجوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ با اعلام خبر وقوع یک قتل و دستگیری عاملان آن در کمتر از ۴۸ ساعت توسط ماموران پلیس آگاهی بیان داشت: صبح روز هفتم آذر ماه به دنبال تماس تلفنی شهروندی مبنی بر وقوع یک مورد قتل عمد در حوزه انتظامی کلانتری ۲۲ اهواز، اکیپی‌ از ماموران کلانتری و تیم اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

سرهنگ خواجوی تصریح کرد: در مراجعه ماموران پلیس آگاهی و معاینات اولیه پزشکی قانونی از جسد متوفی گزارش شد فردی به نام “قاسم – ن ” به دلیل اصابت چندین ضربه شدید از جسمی سخت به نواحی مختلف سرش فوت نموده که در همین رابطه یک عدد تیشه ساختمانی خون آلود نیز در صحنه قتل به جا مانده و حاکی از این بود که قاتل یا قا‌تلین احتمالی با همین آلت اقدام به قتل فرد متوفی نموده و همسر مقتول را در یکی از اتاق‌ها حبس کرده و از صحنه متواری شده ا‌ند.

وی در ادامه بیان داشت: در ادامه تحقیقات ماموران پلیس آگاهی و بازجویی از همسر مقتول “ف – ن” اظهار داشت: نیمه های شب در حالیکه من و شوهرم درحال استراحت در منزل بودیم، فردی ناشناس پس از ورود نا محسوس به منزل با تیشه ای که در دست داشت چندین ضربه متوالی به سر شوهرم کوبید و او را به قتل رسانده و بلافاصله دست و پا و دهان مرا بست و من را در اتاقی زندان نمود از محل متواری شد.

رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: با بررسی مستندات به جای مانده از صحنه قتل و تحقیقات تخصصی از اطرافیان و اهالی محل، معلوم شد، شب حادثه فردی غریبه که ظاهرا میهمان مقتول بوده به همراه مقتول در محل مشاهده شده و این در حالی بود که همسر مقتول هیچگونه اظهار‌ی در خصوص فرد یاد شده بیان نکرده بود لذا همسر مقتول به عنوان مظنون اولیه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: با انتقال همسر مقتول به پلیس آگاهی و بازجویی های فنی کارآگاهان ویژه قتل، همسر مقتول که در مقابل مستندات و دلایل قانونی پلیس راهی جز اعتراف نداشت لب به سخن گشود و اظهار داشت: قریب سه سال و اندی بود تحت فشار فامیل با مقتول ازدواج کرده اما هیچگونه علاقه‌ای به او نداشته و همین امر باعث شده تا فردی به نام ” امیر –ن‌” اهل کرمانشاه که چند مدتی با شوهرش ارتباط دوستانه داشت، رابطه پنهانی ایجاد کرده و با هم به صورت مخفیانه ارتباط داشتیم.

وی در خاتمه بیان داشت: متهمه‌ به قتل در ادامه بازجویی ای ماموران گفت: مدتی از این ارتباط مخفیانه ما گذشت تا اینکه به دلیل وسوسه های شیطانی و میل و علاقه شدید به امیر و از طرفی احساس ناامنی از سوی شوهرم، تصمیم گرفتیم، وی را از سر راه بردار‌یم و نقشه شوم قتل ایشان را طراحی کردیم.

این گزارش می افزاید: متهمه‌ با طرح این نقشه پلید قاتل را به منزل دعوت کرده و با کمک وی اقدام به قتل شوهرش نموده و با بستن دست و پای همسر مقتول قصد داشتند ظن ماموران را گمراه کرده و متوجه موضوع شراکت وی در قتل نگردند.

نقشه شیطانی زن خائن برای رسیدن به معشوقه‌اش

The post نقشه شیطانی زن خائن برای رسیدن به معشوقه‌اش appeared first on مجله ابرتازه ها.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.