نقشه مانوئل برای محمد نوری

جام جم آنلاین: در دو بازی گذشته پرسپولیس شاید یکی از عجیب ترین نکات تیم سرخپوش بازی ندادن مانوئل به نفراتی همچون محمد نوری،مهدی مهدوی کیا و غلامرضا رضایی بود که البته این آخری فقط در بازی با فجر سپاسی شرایط حضور در میدان را داشت.

به گزارش سایت گل، با تصمیم مانوئل این نفرات تبدیل به نیمکت نشین محض شدند .هر چند نوری در ربع پایانی بازی با فجر به میدان رفت امابه نظر می رسیدهم خود این بازیکن هم سایر بازیکنان پرسپولیس از کمبود نوری و نبود خلاقیت در خط هافبک رنج می برند و برایشان جای سوال است که چرا پیرمرد پرتغالی دوست ندارد از شماره ۱۴ قرمزه آتهم در شرایطی که دو هافبک دفاعی در تیم حضور دارند استفاده کند.

این نیمکت نشینی البته اصلا به مذاق محمد نوری خوش نیامد و در مصاحبه ای اعلام کرد که شاید به مانوئل اطلاعات غلط داده اند که او را نیمکت نشین کرده اما این مصاحبه مانوئل را عصبانی کرد و به نوری اخطار داد تا دیگر از این جور مصاحبه ها نکند.

نوری بعد از حضور ۱۵ دقیقه ای در بازی بافجر که بایک پاس گل تاثیر گذار هم نشان داد از موضع قبلی کوتاه آمد و حاضرنشد پی ماجرا را بگیرد. از طرفی بازی ندادن به نوری باعث شد پیشکسوتان پرسپولیس از وطنخواه گرفته تا حلالی به این مساله معترض شوند و از اینکه مانوئل این هافبک خلاق را نیمکت نشین کرده ابراز تعجب کنند.

حالا گفته می شود پالس های این واکنش ها و انتقادات مطبوعات به ژوزه رسیده اما او در باره نوری ایده ها و نظریات جالبی دارد.ظاهرا ژوزه قصد دارد تا از محمد نوری به عنوان یک هافبک دفاعی استفاده کند؛ کاری که رسول کربکندی در زمان حضورش در صبای قم انجام می داد و نوری در سیستم ۱-۳-۲-۴ یکی از دو هافبک دفاعی بود تا بازیسازی تیم ازیک خط عقب تر شروع شود.

البته مانوئل گفته نوری برای بازی در این پست باید یک مقدار وزنش را بالا ببرد تا در درگیری ها و نبرد های فیزیکی میانه میدان کم نیاورد. مانوئل گفته در صورتی که نوری یک مقدار وزنش را بالا تر ببرد می تواند بهترین هافبک دفاعی آسیا باشد.

البته معلوم نیست تا اجرا شدن نقشه مانوئل نیمکت نشینی های نوری چند هفته دیگر طول بکشد و آیا این بازیکن که امروز تاکید کرده هیچ مشکلی بامانوئل ندارد و از راه اصولی اش دنبال رسیدن به ترکیب است حضور روی نیمکت را تاب می آورد یا نه.( سایت ورزش ایرانی)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.