نقش‌آفرینی بازیگر درام ˝کفاره˝ در فیلم تازه ˝وس اندرسون˝

شنبه ۲۰م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

نقش‌آفرینی ˝سایرس رونان˝، بازیگر نامزد اسکار در تازهترین فیلم ˝وس اندرسون˝ با عنوان ˝هتل بزرگ بوداپست˝ (The Grand Budapest Hotel) قطعی شد.

به گزارش تفسیری سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، پس از جایگیزین شدن “رالف فاینز” به جای “جانی دپ” در این پروژه سینمایی، حضور “سایرس رونان” هم به عنوان یکی دیگر از بازیگران اصلی این فیلم قطعی شد.

بنابر این گزارش تفسیری، “سایرس رونان” به خاطر بازی به یاد ماندنی‌اش در فیلم سینمایی “کفاره” در کنار “کیرا نایتلی” نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

به نوشته ورایتی، داستان “هتل بزرگ بوداپست” همانند بیشتر آثار “وس اندرسون” بسیار مشخص نمی باشد اما “رالف فاینز”، نقش مدیر هتل بزرگی را ایفا می‌کند که اتفاقات قابل توجهی در این هتل رخ می‌دهد.

علاوه بر “سایرس رونان”، بازیگرانی همچون؛ “رالف فاینز”، “جود لاو”، “بیل مورای” و “اون ویلسون” نیز در فیلم “هتل بزرگ بوداپست” نقش‌آفرینی می‌کنند.

تهیه‌کنندگان تازهترین ساخته “وس اندرسون” حدود یک ماه پیش اعلام نمودند که “جانی دپ”، بازیگر شناخته شده هالیوود، خواستار تغییرات بزرگی در انتخاب بازیگران و فیلمنامه بوده و این حرکت این ستاره هالیوود را غیرحرفه‌ای عنوان نمودند و به همین روی تصمیم گرفتند او را از پروژه کنار بگذارند.

گفتنی است، این فیلم که یکی از فیلم‌های مهم سال ۲۰۲۴ میلادی محسوب می‌شود قرار است به مناسبت کریسمس و در روز ۲۶ ماه دسامبر سال ۲۰۲۴ میلادی در سینماهالی سراسر جهان اکران شود.


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.