نقش مکمل حوزه های علمیه وآموزش وپرورش

۲۱م اسفند ،

مدیر حوزه های علمیه کشور نقش حوزه وآموزش وپرورش را مکمل یکدیگر توصیف کردوگفت: آموزش وپرورش عزم خود را در برداشتن گام های عمیق وحساب شده تا دستیابی به نتیجه جزم نموده است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، آیت ا… حسینی بوشهری درنشست فصلی مشترک حوزه های علمیه وآموزش وپرورش که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات ساختمان مرکزی وزارت آموزش وپرورش برگزار شد، با مغتنم شمردن این جلسه گفت: حضور سفرهای پرتعداد دکتر حاجی بابایی به قم با عنایتی که ایشان به حوزه های علمیه دارند  بسیار اثر بخش بوده است.
 
وی مباحث مطرح شده در جلسه ستادهمکاری های حوزه وآموزش وپرورش را کلیدی وکارگشا خواند و افزود: حضور وزیر آموزش وپرورش در این جلسات برای ما یک فرصت طلایی است .
 
آیت ا…. حسینی بوشهری با طرح این سوال که چه زمانی تصور می شد رابطه حوزه وآموزش وپرورش این چنین همدل، همراه ، صمیمی وباصفا باشد، ادامه داد: اگر به آموزش وپرورش برسیم به حوزه رسیدگی کرده ایم زیرا ورودی های حوزه از بهترین های آموزش وپرورش می باشند که در آینده این امانت ها به گونه ای که درجهت کارآمدی آموزش وپرورش موثر واقع شوند به آموزش وپرورش برگرداننده خواهند شد.
 
مدیرحوزه های علمیه کشور تصریح کرد: همکاری حوزه وآموزش وپرورش سبب شده است که امروز طلاب  با افقی روشن به آینده بنگرند وانگیزه های آنان ارتقاء یابد زیرا ظرفیت بالایی برای کار وتلاش درآموزش وپرورش برای آنان متصور است .
 
وی با تاکید بربکارگیری حداکثر توان درپیشبرد امور با احساس دینی یادآور شد: سند تحول بنیادین به عنوان یک سند بالادستی کار بسیار  ارزشمندیست که در حوزه آموزش وپرورش درحال اجرا می باشد.
 
آیت ا… بوشهری با ابراز امیدواری از تهیه برنامه های سال آینده با الهام از متن تفاهم نامه وسند تحول بنیادین وآماده سازی آن تا اواسط اردیبهشت ماه سال آینده عنوان کرد: تجربه آموزش وپرورش درزمینه مدارس خیرساز وارتباط با خیرین بسیار موفق است که امیدواریم دراین زمینه حوزه های علمیه را یاری کنند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.