نقص فنی تریلی هوو ۲۴ قربانی گرفت

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه وسیله نقلیه در استان خراسان رضوی و ۸ کشته و ۱۶ مجروح در این اتفاق خبر داد.

خبراقتصادی;سرهنگ سلبی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: ساعت ۱۷:۳۰ شب قبل تصادف زنجیره ای بین ۵ دستگاه وسیله نقلیه در استان خراسان رضوی رخ داد.

به گفته این مقام مسئول انتظامی بر اثر این تصادف تریلی هوو و یک دستگاه سواری پراید از مسیر خود منحرف شده و با یک دستگاه اتوبوس بنز برخورد کرده است و در پی آن اتوبوس مسافر بری با دو دستگاه سواری پراید دیگر برخورد کرده است.

وی افزود: این اتفاق در کیلومتر ۳۰ جاده قوچان به درگز در استان خراسان رضوی رخ داد که در بررسی های اولیه توسط کارشناسان پلیس راه مشخص شد در این اتفاق متاسفانه ۸ نفر از هموطنانمان کشته و ۱۶ نفر مجروح شدند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اظهار داشت؛ کارشناسان پلیس راه سبب این اتفاق را بروز نقص فنی حادث در سیستم ترمز تریلی هوو اعلام کرده اند. 

*امداد رسانی به اتفاق دیدگان تصادف جاده ای

محمود مظفر در گفتگو با   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در تشریح عملیات امداد رسانی جاده ای به اتفاق دیدگان برخورد تریلر با اتوبوس و ۳ سواری در خراسان افزود: ساعت ۱۷:۴۸ دقیقه روز جمعه برخورد یک دستگاه تریلر با اتوبوس و ۳ سواری در محور قوچان- درگز از طریق اورژانس به امداد و نجات اطلاع داده شد.

وی در ادامه با اشاره به ۴ تیم ۱۲ نفره امدادی با رساندن خود به صحنه ی تصادف توانستند ۱۵ نفر را با عملیات رها سازی نجات داده و ۲۵ مصدوم این اتفاق را به نیروهای اورژانس برای انتقال به مراکز درگا تحویل داده شدند.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات متاسفانه این اتفاق ۵ کشته در صحنه تصادف داشته است


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.