نقوی حسینی: رئیسی بستر حضور همه جریان‌ها و گروه‌ها را در دولت بعدی فراهم می‌کند

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: رئیسی اعلام کرده فراجناحی‌است و در دولتش از شایستگان استفاده می‌کند، همین موضوع بستر حضور همه جریان‌ها و گروه‌ها را در دولتش فراهم می کند.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: همان طور که استحضار دارید  آیت الله رئیسی در زمان ثبت نام اعلام کردند نامزد مستقل هستند و خود را محدود به جریان خاصی نکردند. در مناظرات انتخاباتی هم همین موضع را حفظ کردند. همچنین در اولین مصاحبه مطبوعاتی خود نیز باردیگر بر این موضوع تاکید کردند که من مستقل وارد انتخابات شدم.
وی ادامه داد: ایشان فرمودند نماینده و رئیس جمهور همه ملت ایران هستند،  چه کسانی که به او رای دادند و چه حتی کسانی که نیامدند پای صندوق رای. همچنین به این نکته اشاره کردند آنچه که برای دولت آینده مد نظر می‌گیرد صرفا شایسته سالاری است؛ چراکه مدیون هیچ دسته و گروهی نیستند. 

نقوی حسینی گفت:  این ها راهبردهای شفاف ایشان برای دولت آینده و بستر بسیار مناسبی برای همکاری با همه گروه ها و جریان ها است.

وی یادآور شد: در انتخابات اخیر رقابت هم آنچنان رقابت با جریان اصولگرایی نبود. در سال های گذشته رقابت‌های خونینی بین دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا صورت می‌گرفت. مثل رقابت میان ناطق نوری و خاتمی، احمدی‌نژاد و میرحسین موسوی، قالیباف و روحانی،  روحانی و  رئیسی. 

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: روحانی در آغاز دولت دومش  صراحتا گفت من وام دار کسانی هستم که از من حمایت کردند؛ حالا بماند که به وعده‌هایش به همان گروه هم پایبند نماند؛ اما می خواهم بگویم این دوره آنچنان رقابت شکاف‌داری شکل نگرفت که خط غیر قابل نفوذی بین کاندیداها با رئیس جمهور منتخب کشیده شود. 

وی ادامه داد: همین موضوع بستری را برای مدیریت همه گروه ها و افراد در دولت بعدی  آماده می کند. مشی رئیسی شایسته سالاری است و در این مصاحبه اخیر منظورش از شایسته سالاری را تعریف کرد که انقلابی، پاکدست، مردمدار و مدیر جهادی بودن یعنی انقلابی.این موضوع هم زمینه مناسبی فراهم می کند با همه گروه ها کار کند. 

نقوی حسینی خاطرنشان کرد: شرایط کنونی کشور مثل گذشته نیست شرایط سختی است. همه جریانات و گروه ها باید به کمک دولت بیایند تا بتوانیم از این گردنه عبور کنیم. امروز اولویت معیشت اقتصادی مردم بسیار مهم است؛ همه جریان ها باید کنار هم باشند. مردم چشم انتظار هستند ببینند دولت آینده در کوتاه مدت چه حرکتی در زمینه سیاست خارجی و داخلی انجام می دهد. همه این موضوعات فضای جدیدی را برای مدیریت کشور فراهم می‌کند. 

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.