نمازیان : برنامه های لیگ فرنگی با تیم ملی هماهنگ است

۱۳م دیماه ،

سرپرست کمیته لیگ فدارسیون کشتی گفت:برای آنکه در برگزاری اردوهای فرنگی کاران خللی ایجاد نشود برنامه های لیگ فرنگی با تیم ملی هماهنگ شده است.

عباس نمازیان در گفتگو با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:از آنجا که فرصت بسیاری تا رقابتهای جام جهانی باقی نمانده واردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور پرقدرت در این مسابقات آغاز شده  مسابقات لیگ  برترفرنگی در زمان تعطیلی بین هر اردو انجام می گردد.

وی ادامه داد:سازمان لیگ تمام تلاش خود را به کار گرفت تا لیگ فرنگی هم مثل لیگ آزاد انجام شود به همین منظور این مسابقات را با هماهنگی برنامه های تیم ملی برگزار می کنیم.

نمازیان تصریح کرد:مسابقات لیگ فرنگی همچون آزاد هر هفته برگزار نخواهد شد بلکه درنظر داریم این رقابتها را  زمانهای مختلف  ودر یک دوره چند ماهه به پایان برسانیم.

وی با بیان این که هفته اول لیگ فرنگی ۲۸ دی ماه برگزار خواهد شد اظهار داشت: در هفته اول از دور برگشت شش تیم پرسپولیس مازنداران،موسسه مالی واعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار ،هیات کشتی قم،هیات کشتی خوزستان،هیات کشتی فارس وفولاد ماهان سپاهان به مصاف هم خواهند رفت.

سرپرست کمیته لیگ فدارسیون کشتی در خاتمه خطرنشان کرد: لیگ برترکشتی آزاد امسال با جذابیت  بسیار بالایی برگزار شد ،ما در این مسابقات شاهد بودیم که در دور مقدماتی همه تیم ها شکست خوردند و رقابت نزدیکی با هم داشتند که  این موضوع  نشان می دهد سطح کمی و کیفی رقابتها ایده آل  بوده است در نهایت امیدوارم لیگ فرنگی نیز با همین کیفیت آغاز و به پایان برسد.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.