نمایشگاه انس با قرآن و نهج‌البلاغه در بوستان ولایت

فروردین ۱۴۰۳

معاون فرهنگی و اجتماعی بوستان ولایت، از برگزاری نمایشگاه انس با قرآن و نهج‌البلاغه در این بوستان خبر داد.

درستکار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، گفت: نمایشگاه انس با قرآن و نهج‌البلاغه همزمان با ماه مبارک رمضان در بوستان ولایت برگزار  خواهد شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این نمایشگاه با بر پایی ۴ غرفه قرآن و نهج‌البلاغه همزمان با ماه مبارک رمضان روزهای پایانی تیر ماه سال ۹۲ در بوستان ولایت دایر می‌شود.
درستکار با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح  گفت: در این غرفه‌ها محصولات فرهنگی، مذهبی، قرآن‌های نفیس، محصولات قرآنی، در ایام ماه مبارک رمضان به نمایش گذاشته خواهد شد.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقات قرآنی، برگزاری ویژه برنامه انس با قرآن، برپایی غرفه قرآن بخوانید جایزه بگیرید، ارائه اطلاعات قرآنی ویژه شهروندان از اقدامات اجرایی این طرح است.
درستکار با اشاره به اقدامات دیگر این طرح گفت: برپایی غرفه ویژه نهج‌البلاغه، عرضه محصولات آشنایی با شخصیت امام علی(ع)، محصولات ویژه ماه مبارک رمضان، میلاد امام حسن مجتبی(ع) وشب‌های قدر از اقدامات دیگر این طرح است.
وی در پایان با اشاره به طرح‌های دیگر بوستان ولایت افزود: برگزاری مراسم ختم و تلاوت یک جزء قرآن مجید یک ساعت قبل از اذان مغرب در ایام مبارک رمضان از طرح‌های دیگر بوستان ولایت است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.