نمایشگاه بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها در پردیس و شهید مختار سلیمانی

فروردین ۱۴۰۳

جودکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: نمایشگاه بهترین‌ها از دور ریختنی‌ها در هفته اول شهریور ماه سال ۹۲ به مدت یک هفته در پردیس، ، فرهنگی، هنری و ورزشی شهید مختار سلیمانی بر پا می‌شود.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این نمایشگاه کلیه آثار شرکت‌کنندگان در غالب نقاشی، کاردستی و روزنامه دیواری به مدت یک هفته در معرض دید عموم شهروندان قرار خواهد گرفت.
جودکی با اشاره به نحوه‌ی برپایی این نمایشگاه گفت: همزمان با برپایی این نمایشگاه کارشناسان اداره بازیافت و تفکیک زباله مواد، اطلاعات جامعی را در ارتباط با اهمیت موضوع بازگشت مواد به چرخه تولید به شهروندان ارائه می‌دهند.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری مراسم اختتامیه نمایشگاه بهترین‌ها از دورریختنی‌ها با حضور مسئولان و مدیران شهرداری منطقه ۱۸ با اهدای هدایایی به رسم یاد بود به برگزیدگان این نمایشگاه از اقدامات اجرایی این طرح است.
جودکی در پایان با اشاره به طرح‌های دیگر شهرداری منطقه ۱۸ افزود: اجرای طرح آموزش چهره به چهره بازیافت توسط کارشناسان اداره بازیافت در مقابل منازل  شهروندان، مساجد و اماکن عمومی به منظور ترویج فرهنگ بازیافت از طرح‌های دیگر شهرداری منطقه ۱۸ است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.