“نمایشگاه” بین المللی فرصت های “سرمایه گذاری” در “مسکن و انبوه سازی”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

ششمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری درمسکن، انبوه سازی و عمران و شهرسازی ؛ فردا با حضور مسئولان وزارت راه و شهرسازی و صنعت معدن و تجارت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران گشایش می یابد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری ؛ در این نمایشگاه که مهم ترین رویداد در بخش سرمایه گذاری و سرمایه پذیری حوزه مسکن و ساختمان و همچنین ارائه برنامه ها و طرح های انبوه سازی مسکن کشور محسوب می شود، صدها شرکت و سازمان ارائه کننده طرح های ساختمانی داخلی و خارجی ، دستاوردهای نوین صنعتی سازی ساختمان را ارائه می کنند.

این شرکت ها و سازمان ها ، همچنین در این نمایشگاها روش های و طرح های مربوط به سبک سازی ، مقاوم سازی ساختمان ها و بکارگیری مصالح و ابزارآلات استاندارد جهانی روز دنیا را نیز، عرضه خواهند کرد.

قرار است چند هیئت تجاری و بازرگانی از آفریقایی، آمریکای لاتین و کشورهای منطقه به ویژه عراق ، افغانستان و کویت با حضور در این نمایشگاه ، ضمن بازدید از غرفه و سالن های نمایشگاهی،برای عقد قرارداد و ساخت شهرک های مسکونی و انبوه سازی با شرکت ها و بنگاهای اقتصادی کشورمان ، وارد مذاکره شوند.

در این نمایشگاه بزرگ که در آن همه شرکت ها، انبوه سازان مسکن و تعاونی های ساخت و ساز مسکن کشور حضور دارند ، بیش از ۲۰۰ شرکت، نوین ترین و جدید ترین طرح ها ، پروژها و برنامه های ساختمانی خود در زمینه های ، انبوه سازی ، سبک سازی و مقاوم سازی ، بازسازی بافت های فرسوده و نوین ترین سیستم های ساخت و ساز جهانی را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند. 

قرار است در ششمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در مسکن ، انبوه سازی و عمران و شهرسازی، برخی از ابداعات و اختراعات مخترعان ایرانی در حوزه صنعتی سازی ساختمان نیز به نمایش گذاشته شود.

در این نمایشگاه این دستاوردها عرضه می شود : طرح های انبوه سازی ، مجتمع سازی ، آپارتمان سازی ، ویلا سازی ، معماری های داخلی ، نمای ساختمانی ، محوطه سازی ، طرح های بیرونی مجتمع ها و شهرک ها ، مصالح ساختمانی، تاسسیات گرمایشی سرمایشی ، هوشمند سازی ، تهویه مطبوع ،نانو تکنولوژی،بهینه سازی انرژی،صنعتی سازی ساختمان ، حمام سونا،آشپزخانه ، تجهیزات نوین حفاظتی،پوشش های کف ، سقف و دیوار ، نور پردازی ، لوله و شیرآلات ، دکوراسیون و معماری ، تجهیزات عمرانی ، آسانسور ، فرصت های سرمایه گذاری در مسکن و انبوه سازی ، بانک و موسسات مالی و اعتباری ، تشکل ها و انجمن ها ، نهادهای دولتی و خصوصی،اماکن عمومی،شهرداری ها و سازمان های وابسطه ، اماکن تجاری ، تعاونی های مسکن ، املاک و مستغلات ، عمران و شهرسازی،بیمه ،صنایع زیر بنائی آب ،گاز و فاضلاب ، مشاوران و پیمانکاران و ماشین آلات ساختمانی.

نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری درمسکن، انبوه سازی و عمران و شهرسازی از ۲۹ دی تا دوم بهمن هر روز از ساعت ۹ تا ۱۶ آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.