نمایشگاه قطعه نویسی قرآن کریم

پنجشنبه ۵ مرداد – ۱۲:۲۶:۳۳ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می شود؛

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- نمایشگاه قطعه نویسی از خوشنویسان معاصر قرآن با همکاری مرکز طبع و نشر جمهوری اسلامی و دارالکتابه قرآن کریم در موسسه صبا برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، همزمان با ماه مبارک رمضان مجموعه ای از آثار ۵۰ تن از خوشنویسان معاصر قرآن که طی فراخوان موسسه دارالکتابه قرآن کریم جمع آوری شده است، در نگارخانه خیال موسسه صبا به نمایش در می آید.
این نمایشگاه شامل ۱۳۰ اثر در رشته های مختلف از جمله «قطعه نویسی»، «رنگه نویسی» و «کتابت نگاری» در گرایش های «نسخ» و «ثلث» بوده است و جلوه هایی بدیع از آیات قرآن و روایات و احادیث معصومین در شیوه هایی از کهن تا جدیدتر کتابت نویسی به نمایش می گذارد.
شرکت کنندگان این نمایشگاه از سه سطح اساتید طراز اول کتابت تا استادان جوان تر این رشته و نیز هنرجویان این اساتید را در بر می گیرد، که در شمار کاتبان ممتاز کشور شناخته شده اند.
نمایشگاه قطعه نویسی قرآن کریم سه شنبه ۱۰ مرداد ساعت ۱۶، در نگارخانه خیال موسسه فرهنگی هنری صبا گشایش می یابد.
علاقه مندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه به خیابان ولی عصر، خیابان طالقانی ، خیابان شهید برادران مظفر، شماره ۱۲۵ مراجعه کنند. این نمایشگاه تا ۱۶ شهریور همه روزه بجز ایام تعطیل، از ساعت ۱۰ لغایت ۱۸، میزبان عموم بازدیدکنندگان خواهد بود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۶۱۲۲۶۳۳۳۵۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.