نمایش آثار هنرمندان جوان ایران در جهان

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

آثار هنرمندان ایران از سوی موسسه فرهنگی،هنری “شیرین” در کشورهای مختلف iبه نمایش در می‌آید.

شیرین پرتویی، مدیر موسسه فرهنگی-هنری “شیرین” در گفتگو با خبرنگار بخش تجسمی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: موسسه فرهنگی هنری “شیرین” از سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده است و در طی این سال در این موسسه بستری iبه جهت معرفی استعدادهای جوان iبه جامعه هنری فراهم شده است.
وی در ادامه اظهار داشت: کلاسهای آموزشی که در این موسسه برگزار می شود با حضور استادان برجسته هنرهای تجسمی کشورمان در رشته های مختلف تجسمی است.
وی در ادامه اظهار داشت: در این موسسه کلاسهای آموزشی چون تحلیل عکاسی معاصر جهان، هنرمند معاصر، کارگاه تخصصی سفال و سرامیک، کارگاه تخصصی نقاشی، کارگاه هنرهای تجسمی با ابزار عکاسان، کارگاه عکاسی پایه و.. برگزار می شود.
مدیر موسسه فرهنگی “شیرین”، گفت: پس از پایان یافتن دوره های آموزشی در این کلاسها نمایشگاه گروهی نیز از آنچه که هنرجویان آموخته اند برگزار می‌شود.
پرتویی گفت: در بخشی از موسسه فرهنگی-هنری “شیرین” نگارخانه ای نیز با عنوان نگارخانه “شیرین” تاسیس شده است که آثار هنرجویان این موسسه در  این نگارخانه iبه نمایش گذاشته می شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تاکنون پس از پایان یافتن هر دوره ای نمایشگاهی از آثار هنرجویان این موسسه در زمینه سفال و سرامیک ، نقاشی، طراحی برگزار شده است.
وی در ادامه گفت: بستری نیز iبه منظور نمایش آ‌ثار هنرمندان جوان کشورمان در دیگر کشورها از سوی این موسسه فراهم شده است.
پرتویی اظهار داشت: iبه منظور معرفی هنرمندان جوان کشورمان در دیگر کشورها تاکنون نمایشگاههای متعددی از سوی این موسسه برگزار شده است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.