نمایش سریال‌های برگزیده درتابستان

جام جم آنلاین: مدیر شبکه یک با اشاره به این‌که شعار اصلی برنامه‌های تابستانی این شبکه نشاط‌بخشی و امیدافزایی و در عین حال توجه به معنویت است، گفت: در ایام تابستان ۱۰ سریال برتری که در برنامه «سین مثل سریال» از سوی مردم انتخاب شد، پخش می‌شود.

مهدی فرجی، درباره برنامه‌های تابستان این شبکه به مهر گفت: به‌دلیل طولانی بودن روزهای تابستان برای عصرها یک برنامه گفت‌وگومحور شاد درنظر گرفته‌ایم که از تولیدات گروه اجتماعی است.

همچنین سریال‌های برتر «سین مثل سریال» ساعت یک و نیم بامداد روی آنتن شبکه یک می‌رود. در تابستان هر روز یک فیلم سینمایی هم پخش می‌کنیم که هنوز ساعت آن مشخص نشده است.

مدیر شبکه یک با اشاره به برنامه‌های ماه رمضان گفت: مستند «در امتداد غدیر» ساخته رضا برجی هر روز در ماه رمضان پخش می‌شود. برنامه «این شب‌ها» با اجرای رضا درستکار روی آنتن می‌رود. مجموعه تلویزیونی «راستش را بگو» نیز هرشب پخش می‌شود.

وی ادامه داد: در ارتباط با شهادت مختار، ۱۶ مرداد ماه گزیده‌ای از برنامه «هنگام درنگ» روی آنتن می‌رود. همچنین یکی از فیلم‌های تهیه شده از سریال مختار هم با موضوع زندگی او پخش می‌شود.

فرجی گفت: ۱۳ مرداد در ارتباط با سالگرد شهادت شهید عباس بابایی، یک مستند جدید ۳۰ دقیقه‌ای پخش می‌کنیم که شامل تصاویر گفت‌وگو با دوستان، خانواده و… شهید بابایی است.

گزیده مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» هم در قالب یک فیلم سینمایی روی آنتن می‌رود.

مدیر شبکه یک افزود: مستند داستانی شهید باقری با عنوان «روزهای آخر زمستان» و سریال «جنگ بازی» هم در تابستان از شبکه یک پخش خواهد شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.