نمایندگان مجلس به برنامه های قرآنی صدا و سیما نمره قبولی دادند

لاله افتخاری:

سینما پرس – گروه تلویزیون/لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات جلسه روز گذشته نمایندگان عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با رییس سازمان صدا و سیما گفت:«از نظر کمیسیون فرهنگی، برنامه های قرآنی، گفتگو ها، میزگرد ها و نشست های پیرامون مباحث قرآنی توسط صدا و سیما گسترش یافته که این مسئله گامی مثبت در جهت اهداف این سازمان صدا و سیما است».

لاله افتخاری در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون سینماپرس که روز گذشته صورت گرفت اظهار داشت: «در جلسه دیروز کمیسون فرهنگی مجلس رییس سازمان صدا و سیما حضور داشت و در خصوص عملکرد، جایگاه، برنامه ها و اهداف این سازمان توضیحاتی را ارائه داد».

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: «نمایندگان نیز سوالات خود را پیرامون برنامه‌های سازمان صدا وسیما در ماه رمضان، سریال های ماه مبارک رمضان، برنامه های قرآنی،قرائت های قرآن،نشست ها و گفتگوها مطرح کردند.

وی در ادامه افزود: «از نظر کمیسیون فرهنگی مجلس جمع بندی و برآیند جلسه خوب بود اما قرار است در آینده ای نزدیک با برگزاری جلسه ای دیگر ادامه مباحث مطرح شده بررسی شود».

نماینده مردم تهران در مجلس نهم در ادامه افزود: «از نظر کمیسیون فرهنگی برنامه های قرآنی، گفتگو ها، میزگرد ها و نشست ها پیرامون مباحث قرآنی توسط صدا و سیما گسترش یافته که این خود گامی مثبت در جهت اهداف این سازمان است.

انتهای پیام/ع.ت ـ ب. ب

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۵۸۵۱


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.