نمایندگان ممتاز و برتر گروه سایپا معرفی شدند

در سومین همایش نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا نمایندگان برتر تهران، شهرستان ها، مراکز استان ها و ممتاز کشوری معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، ارزیابی عملکرد نمایندگانی ها و کنترل کیفیت خدمات ارائه شده هر سال براساس رویکرد خدمات، فروش خودرو و قطعه به اجرا در می آید تا از این میان نمایندگی های ممتاز و برتر شهرستان ها، مراکز استان، تهران و کشوری مشخص شوند.

برهمین اساس طی ارزیابی جامع گروه خودروسازی سایپا امسال در سومین همایش نمایندگی های مجاز سایپا ۳۶ نمایندگی به عنوان نماینده برتر شهرستان، ۳۱ نمایندگی به عنوان نماینده برتر مراکز استان ها، ۱۰ نماینده برتر تهران و ۸ نماینده ممتاز کشوری و در مجموع ۸۵ نماینده برتر و ممتاز معرفی شدند.

گفتنی است، به طور تقریبی در ارزیابی سال ۹۰، ۵۰ درصد از نمایندگی ها موفق به کسب رتبه برتر یا ممتاز در دو سال متوالی ۸۹ و ۹۰ شده اند و همچنین در رویکرد جدید ارزیابی نمایندگان در سال جاری به عنوان نمایندگی های برتر انتخاب شدند که علاوه بر توجه به حوزه های فروش و خدمات به حوزه های بازرگانی قطعات، پذیرش وارانتی و کسب و کارهای نوین توجه ویژه ای داشته اند.

لازم به ذکر است، در سال جدید نمایندگانی موفق به کسب رتبه برتر و ممتاز می شوند که رویکرد فعالیت خود را تغییر داده و در جهت کسب و کار نوین تلاش کنند به نحوی که در هر سه حوزه خودرو، قطعه و خدمات توفیق داشته باشند./عب


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.