نمایندگان پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در ایفلا ۲۰۱۲ حضور می‌یابند

یکشنبه ۱۵ مرداد – ۱۱:۳۳:۳۷ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

دکتر محمد مهدی جهانی یکتا، عضو هیئت علمی پژوهشگاه و پونه مهرتاش، مدیر دفتر اشتراک منابع، به عنوان نمایندگان پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در ایفلا ۲۰۱۲ انتخاب شدند.
به گزارش آریا به نقل از “روابط‌عمومی و بین‌الملل پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران” خانم مهرتاش و آقای دکتر جهانی یکتا از جانب پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران برای شرکت در کنفرانس ایفلا ۲۰۱۲ اعزام می‌شوند.
پژوهشگاه هر ساله از میان کارشناسان و هیئت علمی خود، با برگزاری مسابقه نمایندگانی را برای شرکت در این کنفرانس سالانه انتخاب و آنها را به محل کنفرانس اعزام می نماید.
لازم به ذکر است، یک مقاله از مهرتاش (مدیر دفتر اشتراک منابع، دبیر کمیسیون نظام اطلاع رسانی علم و فناوری و دبیر شورای سیاست گذاری و برنامه ریزی تامین منابع علمی) با عنوان “Quantitative efficiency and effectiveness factors for electronic resources evaluation in academic libraries.” در نشست ماهواره ای ایفلا با عنوان “Library’s Efficiency, Impact and Outcomes” که در کشور فنلاند در تاریخ ۸ و ۹ آگوست برابر با ۱۸ و ۱۹ مرداد ماه سال ۹۱ برگزار می‌گردد، پذیرفته شده است. همچنین پوستر نامبرده با عنوان Iranian Academic Resource Sharing (SAHAM) در بخش پوستر کنفرانس که در روزهای ۱۳ و ۱۴ اگوست برگزار میشود، پذیرفته شده است.
فدراسیون بین‌المللی انجمن‌ها و مؤسسات کتابداری (ایفلا)، ارگانی مستقل، بین‌المللی، غیردولتی، و غیرانتفاعی است که اهداف آن ارتقای تفاهم بین‌المللی؛ همکاری؛ گفت‌وشنود؛ پژوهش و توسعه در همه زمینه‌های کتابداری از جمله کتابشناسی، خدمات اطلاع‌رسانی، و آموزش کارکنان؛ و ایجاد تشکیلاتی است که از طریق آن بتوان جنبه‌های بین‌المللی کتابداری را ارائه کرد.
لازم به ذکر است، کنفرانس ایفلا، ۱۱ تا ۱۷ آگوست ۲۰۱۲ برابر با ۲۱ تا ۲۷ مرداد ماه سال با موضوع “کتابخانه‌های کنونی! الهام بخش، شگفت‌آور و توانمند” در هلسینکی فنلاند برگزار می‌شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۸۰۵۱۱۳۳۳۷۱۲۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.