نمایشگاه آب‌وفاضلاب به نوآوری‌های تازه کمک می‌کند/نمایشگاه فرصتی برای جذب فاینانس

۸ م دیماه ،

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با تاکید بر تنوع تجهیزات صنعت آب و فاضلاب در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب گفت: این نمایشگاه سبب برقراری ارتباط بین دست‌اندرکاران صنعت آب و فاضلاب می‌شود و همفکری که در نمایشگاه صورت می‌گیرد سبب ارتقا صنعت و نوآوری‌های بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد پرورش در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ به دنبال استفاده درست از ظرفیت موجود در نمایشگاه هستیم؛ در این نمایشگاه آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا به صورت ثبت شده انتخاب می‌شوند و شرکت آب و فاضلاب استان تهران از آن‌ها در حوزه‌های مختلف استفاده می‌کند.

وی با اشاره به این‌که نمایشگاه صنعت آب و تجهیزات آب و فاضلاب باید از حالت صرفا نمایشگاهی،‌ بازدید میدانی و سطحی نگری فاصله پیدا کند گفت: در صورتی که قبل از تولید انبوه کالا، انتقال تجربه صورت گیرد مشکلات برطرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در مورد برگزاری سالانه نمایشگاه گفت: برای ما فرق نمی‌کند که نمایشگاه هر ساله برگزار شود و یا پنج سال یکبار. اما صنعتگران که با یکدیگر رقابت دارند هیچ فرصتی مثل نمایشگاه را در دست ندارند که کالای خود را به تعداد بسیاری شرکت در یک زمان معرفی کند.

پرورش با اشاره به برگزاری نمایشگاه آب در دنیا به صورت سالانه گفت: صنعت آب و فاضلاب، کار خدماتی انجام می‌دهد، بنابراین در دنیا نمایشگاه آب و فاضلاب به صورت سالانه برگزار می گردد و در ایران نیز همین طور.

نمایشگاه، فرصتی برای جذب سرمایه و فاینانس

وی با تاکید بر وجود رابطه اقتصادی و تعریف مدل مالی در بخش آب و فاضلاب گفت: نمایشگاه فرصت خوبی برای جذب سرمایه و فاینانس نیز است.

به گزارش ایسنا، هشتمین نمایشگاه صنعت آب و تجهیزات آب و فاضلاب از امروز (آدینه) آغاز به کار کرد و تا روز یازدهم دی ماه فعال است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.