نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان الجزایر ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار می شود

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان و تجهیزات وابسته الجزایر بیش از ۲۲ کشور از سراسر جهان و دهها شرکت داخلی الجزایری، آخرین دستاوردها و محصولات تولیدی خود در خصوص صنعت ساختمان را عرضه خواهند کرد.

بیش از ۷ شرکت ساختمانی و تولید کننده تجهیزات وابسته ساختمان از جمهوری اسلامی ایرانی نیز در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

کارشناسان اقتصادی معتقدند با توجه به کیفیت بالای محصولات ساختمانی کشورمان، حضور شرکت های ساختمانی و تولیدکنندگان تجهیزات وابسته ایرانی در نمایشگاه بین المللی الجزایر فرصت بسیار مناسبی برای معرفی کالاهای تولید ایرانی و حضور در بازار این کشور خواهد بود.

به گفته این کارشناسان، نمایشگاههای بین المللی الجزایر به دلیل موقعیت جغرافیایی این کشور از تنوع بسیار بالا و حضور شرکت های متعدد از سراسر جهان برخوردار است.

این نمایشگاه در فضایی بیش از ۱۰ هزار متر مربع در پایتخت الجزایر برگزار می شود.

الجزایر به دلیل در دست اجرا داشتن برنامه توسعه پنج ساله (۲۰۲۴ – ۲۰۱۰ میلادی) خود که بالغ بر ۲۸۶ میلیارد دلار، برنامه های عمرانی بسیاری در امور زیر بنایی، زیر ساخت ها، سدسازی، راه، تحقیقات، دانشگاهها، نیروگاهها و خدمات عمومی در نظر گرفته است.

ساخت یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در طول ۵ سال از مهمترین برنامه های اقتصادی دولت الجزایر است و این در حالیست که موقعیت ویژه جغرافیایی این کشور در شمال قاره آفریقا و جنوب دریای مدیترانه نیز این کشور را به دروازه ورود کالا و خدمات به بازار سایر کشورهای قاره آفریقا تبدیل کرده است.

خاورم ** ۱۲۰۰**۱۵۹۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۰۹۶۸۷۴


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.