نمایشگاه صدای بهار تا ۱۷ فروردین تمدید شد

۸فروردین ۱۳،

در پی استقبال کم‌نظیر بازدیدکنندگان نوروزی،

مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد از تمدید نمایشگاه صدای بهار تا ۱۷ فروردین ماه خبر داد.

به گزارش هنرآنلاین، محمد صالح رضاخانی با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقبال بسیار گسترده بازدیدکنندگان نوروزی از مجموعه سعدآباد و در راستای ایجاد تسهیلات و امکانات رفاهی و ایجاد سرگرمی و اوقاتی خوش برای گردشگران و مسافران نوروزی، نمایشگاه صدای بهار تا ۱۷ فروردین ادامه خواهد یافت.

وی افزود: این نمایشگاه با داشتن بیش از ۹۰ غرفه‌ صنایع دستی، سوغات و آژانس‌های مسافرتی، چادر و آلاچیق عشایر و همچنین رستوران‌های سنتی توجه و رضایت مخاطبان را جلب کرده است.

او ادامه داد: جشنواره‌ی صدای بهار نیز با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری ویژه‌ عصرهای نوروزی در مجموعه‌ سعدآباد، در محوطه‌ باغ موزه سعدآباد مقابل کاخ موزه ملت، به مدت دو ساعت موسیقی توسط گروه ناشنوایان «آوای دستانم، موسیقی سنتی اقوام مختلف کشور، شاهنامه‌خوانی، سخنرانی، برنامه‌های ویژه‌ کودکان، نمایش‌های طنز، شعبده‌بازی و مسابقه را در خود دارد. اجرای برنامه‌های این جشنواره تا فردا (۱۲ فروردین) ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان برای بازدید از مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد در ایام نوروز به غیر از روز ۱۳ فروردین می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۹ به مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد در خیابان زعفرانیه یا میدان دربند مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.