نمایشگاه عرضه مستقیم کالای پاییزه در دماوند تا پایان شهریور دایر است

ˈمحمدعلی جعفریˈ روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا شرق استان تهران اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف تنظیم بازار داخلی، حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و تعدیل قیمت‌ها بویژه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ارایه خدمت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از بیستم شهریور ماه شروع بکار کرده است، افزود: کمک به تنظیم بازار، عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان، توجه به مصرف‌کنندگان و حمایت از تولیدکنندگان داخلی شهرستان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

جعفری با بیان اینکه نمایشگاه پاییزه با همکاری مجمع امور صنفی و صنوف تولیدی دایر شده است، گفت: در این نمایشگاه شهروندان به طور عمده با کالاهای دولتی، تولیدات داخلی شهرستان و استفاده از تخفیف ۱۰ تا ۱۵ درصدی در خرید کالاهای مورد نیاز خود برخوردار می شوند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه ۴۴ غرفه دایر شده است، گفت: در نمایشگاه پاییزه علاوه بر فروش برنج، روغن، مواد لبنی، قند و شکر، کالاهای مورد نیاز برای دانش آموزان اعم از کیف و کفش، لوازم‌التحریر، مانتو و دیگر لوازم مورد نیاز برای آغاز سال تحصیلی جدید ارایه می شود.

این مقام مسئول افزود: در این نمایشگاه گوشت گرم، گوشت منجمد، مرغ و گوشت گوساله نیز با هدف کاهش قیمت با توجه به افزایش احتمالی قیمت گوشت قرمز در سطح شهرستان عرضه می شود.

تهرام/۷۲۴۶/۱۴۵۷/۱۵۵۶/

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.